האזינו ממדים ללימודים | מירב בן ארי: "לא בטוחה שיש לנו מספיק אצבעות בקואליציה"

יו"ר הוועדה לביטחון הפנים דורשת מהליכוד לתמוך בחוק ממדים ללימודים ואומרת: "מקווה שבליכוד יתעשתו וגם אם לא יצביעו בעד - שלפחות יצאו. עובדים על זה שבקואליציה כולם יצביעו בעד" | האזינו

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/22 10:29 כב באייר התשפב

ממדים ללימודים | מירב בן ארי: "לא בטוחה שיש לנו מספיק אצבעות בקואליציה"
בן ארי. יהיה רוב?, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

חוק ממדים ללימודים צפוי לעלות היום (ב') להצבעה במליאת הכנסת, ובשבוע החולף הוא יצר מתח רב במשכן. בקואליציה לא ברור מה יעשו רע"מ, ובאופוזיציה הדעות חלוקות. הנוסח הנוכחי קובע מימון של 66% משכר הלימוד לחיילים משוחררים, וכ-16,500 לוחמים משוחררים ממתינים לראות מה יעלה בגורל החוק.

מירב בן ארי: "עובדים על זה שבקואליציה כולם יצביעו בעד"

חברת הכנסת מיש עתיד, מירב בן ארי, התראיינה בנושא ברשת ב' ואמרה: "לא בטוחה שיש לנו מספיק אצבעות בקואליציה, מקווה שבליכוד יתעשתו וגם אם לא יצביעו בעד - שלפחות יצאו. עובדים על זה שבקואליציה כולם יצביעו בעד".

אמש בנט אמר בנושא כי "אם חברי הכנסת של הליכוד יצביעו נגד - החוק ייפול והלוחמים לא יקבלו את המלגות. רבים מהלוחמים לא יוכלו להרשות לעצמם לגשת ללימודים בכלל, ואחרים, שהתחילו לימודים בהסתמך על הכסף הזה פשוט ייתקעו ללא מענה".

נתניהו: "פתאום הם צריכים את הליכוד"

אתמול (ב') אחרי פגישתה של זועבי עם לפיד, הוציא נתניהו סרטון זועם ובו הוא תוקף את הקואליציה ואומר: "שיפסיקו לבלבל את המוח הצבועים האלה. שיכניסו את היד לכיס של זועבי, לכיס של טיבי ולכיס של עבאס, ויתנו 100% ללוחמים שלנו כי מגיע להם 100%. ואם הם לא יעשו את זה, הממשלה שלנו שנקים בקרוב בעזרת השם, הדבר הראשון שהיא תעשה היא תתן 100% ללוחמים שלנו".