בן גביר בהודעה לקצין הכנסת: אעלה להר הבית ביום ירושלים

על רקע האיומים של מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה, חבר הכנסת איתמר בן גביר הודיע לקצין הכנסת כי בכוונתו לעלות להר הבית ביום ירושלים: "אני מקווה שביום ירושלים ישראל תוריד את הניה בסיכול ממוקד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/22 21:08 כא באייר התשפב

בן גביר בהודעה לקצין הכנסת: אעלה להר הבית ביום ירושלים
בן גביר. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על רקע איומי מנהיג החמאס איסמאעיל הניה שפרסם הודעת אזהרה נגד ישראל מקיום צעדת הדגלים ומהעלייה להר הבית, הודיע יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר לקצין הכנסת כי בכוונתו לעלות להר הבית ביום ירושלים. כזכור, ח"כ בן גביר הקים לשכה זמנית בכיכר צהל לפני כחודש, לאחר שכניסתו לשער שכם נמנעה על ידי ראש הממשלה בנט.

"רק נתחזק ונגיע לממש את הריבונות של מדינת ישראל בירושלים"

לדברי בן גביר, "איומים של האויב לא ירתיעו אותנו להגיע למקום הכי קדוש לעם היהודי, להיפך רק נתחזק ונגיע לממש את הריבונות של מדינת ישראל בירושלים". הוא הוסיף: "אני מקווה שביום ירושלים ישראל תוריד את הניה בסיכול ממוקד ותרים את דגל ישראל לראש התורן".

כזכור, מנהיג חמאס הניה הזהיר את ישראל מקיום צעדת הדגלים ומהעלייה להר הבית ואמר: "אני רוצה להגיד בבירור, אני מזהיר את האויב מביצוע פשעים וצעדים שכאלה. העם הפלסטיני ובקדמתו ההתנגדות ובירושלים ובגדה בפרט לא תתיר ולא תקבל מעבר של הבלים יהודיים תלמודיים כאלה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לאיומים כי "‏לא מתרגשים מאיומים. שמענו על איומיו של הליצן אסמאעיל הניה. כשפתחתי לשכה בשמעון הצדיק איימו בזעם ולא עשו כלום, כאשר עליתי להר הבית איימו ושוב השתפנו, רק כשבנט ולפיד חסמו אותי בשער שכם החמאס קיבל אומץ. השאלה היחידה היא, למה ישראל לא מורידה את הניה בסיכול ממוקד?".

בן גביר בהר הבית בעבר: