סערת המשלוחים בנט מתחייב: "כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי"

תחקיר המשלוחים שחשף כי משפחתו של בנט מזמינה אוכל בעשרות אלפי שקלים על חשבון המדינה גרר ביקורת קשה נגדם | "מעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי. אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד", התחייב בנט

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/22 09:08 כו בניסן התשפב

בנט מתחייב: "כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי"
נפתלי בנט , צילום: תומר נויברג/פלאש 90

"תחקיר המשלוחים" של אילה חסון ששודר במוצאי השבת גרר ביקורת קשה נגד בנט ומשפחתו, והפרסום נושא פירות. בהודעה שמפרסם הבוקר (ד') ראש הממשלה, הוא מתחייב כי מעתה כל ההוצאות ישולמו מכיסו הפרטי ואמר כי אינו בא לתפקיד בשביל כסף או כבוד.

אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד אלא כדי לשרת את אזרחי ישראל בכל כוחי

"תמיד האמנתי שהקשבה לביקורת אינה פחיתות כבוד. להיפך - זו זכות. למרות שההתנהלות הייתה בהתאם לנהלים, אני ער לתחושה שנוצרה בציבור. לכן, הודעתי לאנשי משרדי שמעתה כל הוצאות המזון של משפחתי ישולמו מחשבוני הפרטי. אינני בתפקידי בשביל כסף או כבוד אלא כדי לשרת את אזרחי ישראל בכל כוחי, וכך אמשיך לעשות", כתב בנט.

כזכור, פרסום התחקיר הביא את לשכת ראש הממשלה להוציא הודעה מפורטת ובה חישובי העלויות של בנט כראש ממשלה מול נתניהו כראש ממשלה. לאחר התגובה הרשמית, גם בנט עצמו פרסם בפייסבוק פוסט ובו הוא שוטח את הטענות נגדו ומפריך אותן.

בין היתר הוא כתב בפוסט: "אז מה קורה כאן בעצם? יש כאן מהלך לצייר את כולם כמושחתים. אבל אני לא ביבי, גילת היא לא שרה, ילדיי אינם יאיר. המספרים לפניכם. ההוצאות של בית ראש הממשלה פחתו באופן דרמטי בתקופתי. הנסיונות להציג אותי כנהנתן פשוט מצחיקים. אני כאן כדי לעבוד ולשרת את עם ישראל".