"הוא באמת בן אדם טוב": אחרי האיום ברצח יוני בנט מגן על אבא

מכתב עם קליע חי שנשלח לבית ראש הממשלה איים על חיי משפחתו, לאחר שבנט קשר זאת גם לאירועים הפוליטיים, בנו הבכור יוצא להגנתו: "פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/22 20:58 כה בניסן התשפב

"הוא באמת בן אדם טוב": אחרי האיום ברצח יוני בנט מגן על אבא
יוני בנט, צילום: צילום מסך אינסטגרם

משטרת ישראל עדכנה היום (ג') כי בעקבות מכתב איומים ברצח ובתוכו כדור חי של נשק שהופנה כלפי משפחת ראש הממשלה והועבר למשטרת ישראל, נפתחה חקירה שהוטלה על להב 433 בשיתוף שירות הביטחון הכללי. בעקבות מכתב האיומים שהופנה כלפי ראש הממשלה ומשפחתו, החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה של יחידת מגן על משפחת רה"מ.

יוני בנט, בנו המתבגר של ראש הממשלה, הגיב על האיומים כלפי משפחתו, ובסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו קישר את האירוע המטריד להסתה נגד ראש הממשלה, "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה, והמוח של אנשים מתבשל מאנשים שיש להם במה והם משפיעים ומגיע להם לשבת בכלא מכל שטיפות המוח שהם גורמים לאנשים". 

בנט ציין כי הוא בהחלט מודע לכך שהתגובות לפוסטים "לא שוות כלום, פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראיים, לחשוב שהוא חי ונושים כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן זה הזוי. 

"אנשים לא מבינים שיש להם ראש ממשלה אמיתי, תותח עם ערכים בשמיים, ואשכרה מזיז דברים ורק עושה ועושה והקללה שלו היא הפוליטיקה והתקשורת כי הוא באמת בן אדם טוב, הוא לא מעוניין להתעסק בכל הדרמה הפוליטית, זה כל כך לא מעניין אותו, כמה כסף יש לך, כמה קיבלת בבגרות, כמה אתה חזק, מעניין אותו כמה אתה בן אדם טוב כי זה מה שמשנה". בנט הצעיר ציין כי חשוב לו לומר את הדברים דווקא כאדם, ולא בתור הבן של ראש הממשלה, "אם הייתי מסתכל מהצד והייתי בן אדם הגון הייתי חושב בדיוק ככה", חתם. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן