"בנט תתחיל לארוז"

ראש הממשלה נפתלי בנט תקף הבוקר את מדיניות ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על הטיפול בארגון הטרור חמאס, "נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים" | בליכוד ענו: "תם זמנה של ממשלת החולשה שלך. תתחיל לארוז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/22 10:54 יח בניסן התשפב

"בנט תתחיל לארוז"
בנט, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

ירי הרקטה אמש (ב') לעבר ישובי עוטף עזה מרעיד את המערכת הפוליטית. בעקבות הירי התפתח עימות בין ראש הממשלה לשעבר נתניהו לראש הממשלה הנוכחי נפתלי בנט. בנט עקץ את נתניהו על האופן בו טיפל בארגון הטרור חמאס, והתגובה לא איחרה לבוא.

"בנט, תם זמנה של ממשלת החולשה שלך. תתחיל לארוז"

בציוץ בטוויטר כתב בנט: "מר נתניהו, במשמרת שלך המחבלים ירו על תושבי הדרום 13,000(!) רקטות, ביצעו 1,500 פיגועים, שרפו 45,000 דונם של שדותינו, הרגו 238 ישראלים ופצעו 1,700. ואתה? מעביר מזוודות דולרים לחמאס. מורשתך: רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות. נכשלת מול חמאס. אנחנו מתקנים".

בליכוד ענו לראש הממשלה: "בנט, השקט שקיבלת בדרום הוא תוצאה של מבצע ״שומר החומות״ שהוביל ראש הממשלה נתניהו וגם את זה הצלחת לקלקל. כשאתה מצייץ על ״המשמרת של נתניהו״ אתה שוכח שבתקופה הזאת את היית שר ביטחון וחבר קבינט. תם זמנה של ממשלת החולשה שלך. תתחיל לארוז".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן