איילת שקד צייצה לראש עיריית אום אל פאחם "תתקדם" אך מיד מחקה

ראש עיריית אום אל פאחם התפטר מתפקידו אחרי השערורייה בה פורסם פוסט ניחומים למשפחות המחבלים מחדרה והאשים את שרת הפנים בכך שהיא "לא מדברת עם ראשי הרשויות הערבים" שרת הפנים הגיבה, ומחקה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 31/03/22 22:12 כח באדר ב'

איילת שקד צייצה לראש עיריית אום אל פאחם "תתקדם" אך מיד מחקה
איילת שקד. מותחת ביקורת על הליכוד, צילום: פלאש 90

אחרי שעיריית אום אל פאחם פירסמה היום (ה') פוסט תמיכה במשפחות המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה, היום הודיע סאמיר מחמיד, ראש עיריית אום אל פאחם על התפטרותו בשידור חי: "מקבל אחריות. מבחינתי זו גאולה מהמקום הזה. אני מודיע על התפטרות ועוזב את התפקיד הזה בהרבה כאב כי באתי לתרום" בדבריו ביקר את שרת הפנים איילת שקד שלדבריו "לא מדברת עם ראשי הרשויות הערבים" ואמר כי יודיע למנכ"ל שלה כי הוא "נגאל מהתפקיד הזה".

שקד, שהתגאתה בכך שמשרד גרם לפוסט לרדת פירסמה בצהריים: "בהוראת שרת הפנים, מנכ״ל משרד הפנים התקשר לראש עיריית אום אל פאחם וביקש ממנו להסיר את הפוסט. הפוסט הוסר. לא יעלה על הדעת, שעירייה במדינה ישראל תנחם משפחות של מחבלים. זה פוסט חמור ומביש וטוב שהוא נמחק. שרת הפנים תמשיך לגלות אפס סובלנות לתמיכה בטרור ברשתות החברתיות ובכלל"

צילום: צילום מסך

אחרי הטענות החמורות נגדה מצד סאמיר מחמיד, הגיבה שקד בציוץ זועם: "רק בשבועיים האחרונים היו אצלי בפגישות במשרד עם צוותי העבודה ראש מועצת כפר קרע וראש מועצת כפר כנא.. כל מי שעובד ורוצה לקדם את תושבי העיר שלו יותר ממוזמן ללשכתי, תתקדם" ומיד מחקה.