"הרכיכה התעורר": ישראל כ"ץ התפוצץ על עיתונאי

העיתונאי חיים לוינסון צחק על חבר הכנסת ישראל כ"ץ ושאל מה היה קורה אם כ"ץ עדיין היה שר חוץ | השר לשעבר לא נשאר אדיש, "הרכיכה התעורר, כמו חילזון ענק בחורף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/22 16:31 כה באדר ב'

"הרכיכה התעורר": ישראל כ"ץ התפוצץ על עיתונאי
ישראל כ"ץ. , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

העיתונאי חיים לוינסון עקץ היום את השר לשעבר, חבר הכנסת ישראל כ"ץ, ושאל בטוויטר, "אם ועידת הפסגה בנגב היתה מתקיימת בימי נתניהו, מה היה בה תפקידו של שר החוץ ישראל כ"ץ?". הפוליטיקאי לא התחבר לבדיחה ובין השניים החל קרב ציוצים.

"הרכיכה התעורר כמו חילזון"

הכל התחיל עם העקיצה של לוינסון, "אם ועידת הפסגה בנגב היתה מתקיימת בימי נתניהו, מה היה בה תפקידו של שר החוץ ישראל כ"ץ? 1. המארח, הדמות המרכזית, האיש החשוב באירוע. 2. אחראי על הרום סרוויס. 3. סדרן במסיבת העיתונאים. 4. מנהל החניון אליו מגיעים רכבי האח"מים. 5. מעדכן את האורחים מה עשו הלייקרס. 6. תשובות 2-5 אפשריות".

כ"ץ תקף חזרה וכתב בטוויטר: "הרכיכה התעורר, כמו חילזון ענק בחורף הוא מגיב בהשמצות לציוץ של מחבר הספר על השלום במזה"ת שמשבח את תרומתי כשר החוץ לקידום התהליך. שליחות? שמאלנות? סתם שנאה עצמית? כל התשובות נכונות". 

אתמול התייחס כ"ץ לפיגוע הרצחני וכתב: "פיגוע הטרור הערב בחדרה והפיגוע הרצחני בשבוע שעבר בב״ש מחייבים ענישה מרתיעה למחבלים ישראלים ותומכיהם, אשר תכלול: הרס בתי מחבלים וגירוש משפחותיהם. יש לכנס את הכנסת בדחיפות ולהעביר בהסכמה רחבה את החקיקה הנדרשת".