סולחה לכבוד פורים: עקיבא נוביק בחופשה קצרה - רני רהב מגיש לצד לוינסון

לכבוד חג הפורים עקיבא נוביק החליט לקחת חופשה קצרה מתכניתו המשותפת עם חיים לוינסון - "נוביקסון". סיום מלחמת הטוויטר בין לוינסון לאיש יחסי הציבור רני רהב הובילה את האחרון הישר אל כיסה המגיש: "אשמח מאוד שתצטרפו אלינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/22 08:07 יד באדר ב'

סולחה לכבוד פורים: עקיבא נוביק בחופשה קצרה - רני רהב מגיש לצד לוינסון
רני רהב, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לכבוד חופשת פורים קצרה שלקח העיתונאי עקיבא נוביק, ולאחר סיום מלחמת הטוויטר בין כתב "הארץ" חיים לוינסון ואיש יחסי הציבור רני רהב, שכללה תביעות הדדיות בבתי המשפט - היחסים בין לוינסון ובין רהב מתקדמים והבוקר (ה') בשעות 08:00-10:00 יגיש רהב לצד לוינסון את התכנית "נוביקסון" ב"כאן רשת ב'".

"בוקר טוב חברות וחברים, הבוקר אגיש יחד עם העיתונאי חיים לוינסון את התוכנית "נוביקסון" בכאן רשת ב' אחליף לפעם אחת את העיתונאי עקיבא נוביק, שלרגל חג הפורים נמצא בחופשה. אשמח מאוד שתצטרפו אלינו", כתב רהב בחשבון הטוויטר. 

בראיון ל-TMI בחודש שעבר, אמר לוינסון: "אף פעם לא היה לי סכסוך עם רני. הייתה לי ועדיין יש לי ביקורת על ההקצאה של משאבים ציבוריים של חניית קונסולי כבוד למכונית שלו. רני לא צריך את החניה הזו והוא יכול לשכור חניה בעצמו, מה שממילא הוא עושה לעובדים שלו. אני עיתונאי מקצועי שעומד בקשר עם כל מי שרלוונטי, ביניהם גם רני רהב. עם זאת אין לי שום עניין להצטרף למועדון המתנות של רהב. על ארוחת הערב אצלו, אם תהיה, אשלם מכיסי".