מירי רגב תוקפת את ישראל כ"ץ: "מגעים עם אלה שקרעו את הליכוד"

למרות שיו"ר האופוזיציה נתניהו מתרחק מעסקת טיעון, בליכוד החלו קרבות הירושה. ח"כ מירי רגב תקפה בחריפות את ח"כ ישראל כ"ץ ודרשה ממנו להצהיר שלא קיים מגעים עם סער ובנט | כ"ץ: "מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/01/22 08:15 כא בשבט התשפב

מירי רגב תוקפת את ישראל כ"ץ: "מגעים עם אלה שקרעו את הליכוד"
מירי רגב עם ישראל כ"ץ, צילום: פלאש 90

עסקת טיעון עדיין לא נחתמה אבל בכירי הליכוד מחממים מנועים לקראת פריימריז עתידי שיכול לקבוע מי יוביל את הליכוד ביום שאחרי נתניהו. הלילה (ש') תקפה ח"כ מירי רגב בחריפות את ח"כ ישראל כ"ץ בעקבות שמועות על מגעים שקיים עם גדעון סער

רגב: "ישראל כ"ץ עצור את השמועות"

רגב שמתמודדת לראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו תקפה את כ"ץ שמתמודד גם הוא וכתבה בטוויטר: "ישראל כ"ץ  עצור את חרושת השמועות עכשיו ותצהיר שלא ניהלת שום מגעים עם אלה שקרעו את הליכוד ובגללם אנחנו באופוזיציה. הליכוד סיים להיות סל המיחזור של הפוליטיקה בישראל".

כ"ץ: "מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי"

הבוקר ענה כ"ץ למתקפה של רגב וכתב: "אנו עדים לצערי בימים האחרונים למערכת משומנת היטב של גורמים עלומי שם שפועלת מסביב לשעון וממציאה פייק ניוז, מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי. הכפשות מכוערות, מבול הודעות, תדרוכים והנדסת תודעה היא לא דרכנו- לא דרך הליכוד.

מיד כשפורסם על המגעים שמנהל יו״ר הליכוד ורה"מ לשעבר בנימין נתניהו לעיסקת טיעון התראיינתי, בראיון שנקבע מראש, חיבקתי וגיביתי אותו ואמרתי שאני ממתין להחלטתו ולא אתייחס להתמודדות עתידית בנסיבות האלה, ומאז אכן לא התבטאתי בנושא. אני מדגיש בצורה ברורה שאני לא מקיים שום מו״מ עם אף גורם בקואליציה ביחס להרכבת ממשלה כי אין בזה טעם בשלב הזה.

אם וכאשר נתניהו יחליט לעזוב, וזו החלטה לגמרי אישית שלו, אצטער מאוד על הנסיבות שהביאו לכך ולאחר מכן אפעל בהתאם לחוקת הליכוד כדי להיבחר בתוך מרכז הליכוד שלנו כיו״ר הזמני של הליכוד ולהרכיב במהירות ממשלה בראשות הליכוד עוד בכנסת הנוכחית.

"לא לאפשר למי שעזב את הליכוד, או פעל נגד הליכוד, להתמודד מטעם הליכוד במשך 8 שנים"
 

במסגרת זו לא אתחייב לשום שיריונים בליכוד, וזאת בהמשך להחלטה שהעברתי, חרף התנגדותם של חברים מסוימים, במזכירות הליכוד שלא לאפשר למי שעזב את הליכוד, או פעל נגד הליכוד, להתמודד מטעם הליכוד במשך 8 שנים, בכוונתי להביא כל הסכם קואליציוני שייחתם לאישור מרכז הליכוד כמקובל וכמתחייב".

נזכיר כי בסקר שהתקיים בשבוע שעבר הוביל כ"ץ על פני רגב בכמה אחוזים בשאלה שנוגעת למי יהיה היורש של נתניהו, מצביעי הליכוד שנשאלו הצביעו כך: 26% תומכים בניר ברקת, לצד 9% שתומכים באדלשטיין ו-8% התומכים בכ"ץ ובארדן. 5% מהנשאלים חושבים שרגב ראויה להחליף את נתניהו ו-3% בלבד מעדיפים שאוחנה יעמוד בראשות הליכוד.