אבידר זועם על שקד: "מציע לה לחשוף את פרצופה האמיתי"

חבר הכנסת שהתפטר מתפקידו כשר בלי תיק, תוקף את שרת הפנים על רקע התנגדותה להצעת החוק נגד ראש האופוזיציה נתניהו: "חוק נאשם בפלילים וחוק שתי קדנציות יעברו אחרי הפגרה על אפה ועל חמתה של השרה שקד"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/03/22 16:32 י באדר ב'

אבידר זועם על שקד: "מציע לה לחשוף את פרצופה האמיתי"
אבידר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אמש התבטאה שרת הפנים איילת שקד נגד שני חוקים בהם פועל ותומך חבר הכנסת אלי אבידר. מדובר בחוק נאשם בפלילים שלא יאפשר להטיל את תפקיד הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים, ובחוק שנועד להגביל כהונת ראש ממשלה לשמונה שנים או שתי קדנציות. היום (א') תקף השר לשעבר אבידר את השרה שקד.

בראיון שנערך בחדשות 13 אמרה שקד: "אני מציעה לחבר הכנסת אבידר לנסות להעביר דברים מוסכמים. החוק הזה לא נכנס להסכם הקואליציוני כי הוא לא היה מוסכם. זה תיקון לחוק יסוד שדורש הסכמה של כל סיעות הקואליציה. יש חברי כנסת לא מעטים שמתנגדים לחוק הזה, גם מהקואליציה, בימינה ובמפלגות אחרות". 

אבידר הגיב לשקד בזעם, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "חוק נאשם בפלילים וחוק שתי קדנציות יעברו אחרי הפגרה על אפה ועל חמתה, בדיוק כפי שהעברנו את ועדת החקירה לפרשת הצוללות ולמרות שהתנגדה. אני מציע לשרה שקד לחשוף את פרצופה האמיתי ולהודות שהיא מתכננת להפיל את הממשלה בהזדמנות הראשונה".

נזכיר כי הצעת החוק להגבלת כהונת ראשי ממשלה עברה בקריאה ראשונה בחודש נובמבר 2021. יש לציין שהחוק לא יחול על בנימין נתניהו. תזכיר הצעת החוק נגד הנאשם בפלילים פורסם על ידי שר המשפטים גדעון סער באוקטובר 2021.