"מאוזן וראוי" בית משפט השלום קיבל את עסקת הטיעון עם יו"ר ש"ס אריה דרעי

בית משפט השלום מסר את גזר דינו של יו"ר ש"ס אריה דרעי והחליט לקבל את עסקת הטיעון. פסק הדין שודר בשידור חי, לראשונה מבית משפט השלום | כזכור, דרעי חתם על עסקת טיעון במסגרתה התפטר מהכנסת

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 01/02/22 10:56 ל בשבט התשפב

בית משפט השלום קיבל את עסקת הטיעון עם יו"ר ש"ס אריה דרעי
אריה דרעי. פסק הדין, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שופט בית משפט השלום בירושלים, שמואל הרבסט, מסר הבוקר (ג') את גזר דינו של יושב ראש ש"ס אריה דרעי. גזר הדין של דרעי הועבר בשידור חי מאולם בית המשפט, לאחר שהסכים להשתתף בפיילוט השידורים הישירים, פיילוט שהתחיל באולם בית המשפט העליון. זה יהיה השידור הראשון מערכאה נמוכה. השופט קיבל את עסקת הטיעון.

כזכור, אריה דרעי חתם על הסדר טיעון והורשע בעבירות מס. לאחר החתימה נכנסה לתוקף ההתפטרות של אריה דרעי מהכנסת, גם היא כאחד מתנאי עסקת הטיעון. מי שנכנס במוקמו הוא חבר הכנסת יוסי טייב, שאמר לכיפה כי "אני מקווה שהכנסת ה-24 תהיה קצרה ככל האפשר ונפיל את הממשלה בצורה המהירה ביותר כדי שנזכה לראות את דרעי חוזר לספסלי הכנסת".

בשבוע האחרון יצאה ש"ס בקמפיין מעורר מחלוקת נראית אמא מהפריפריה העורכת קניות בסופר מרקט ונאלצת לוותר ולהוריד מוצרים בסיסיים, למרות תחנוני בנה המבקש אותם למסיבה. "הסרטון ממחיש את הפער בין ממשלה שש״ס חברה בה המבטיחה דאגה למוחלשים ובטחון תזונתי כמו פרויקט כרטיסי המזון של השר לשעבר אריה דרעי, לבין הממשלה האטומה הזו, המעדיפה תקציבים לחתולים על פני סיוע למשפחות נזקקות", מסרו במפלגה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן