סער: "נתניהו מזרה אימה. הוא שקרן, מסית ומסוכן"

שר המשפטים מתייחס לדבריו של ראש האופוזיציה בבית הדין של הליכוד, לפיהם, קבוצת הליכודניקים החדשים מסוכנים למדינה: "‏מזרה אימה התייצב היום ביבי בניסיון לכופף טריבונל שיפוטי שאולי עוד מתרשם ממנו - בית-הדין של הליכוד"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 26/12/21 23:10 כב בטבת התשפב

סער: "נתניהו מזרה אימה. הוא שקרן, מסית ומסוכן"
סער נגד נתניהו, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים גדעון סער, החליט הערב (א') להגיב לדברים שאמר ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מוקדם יותר היום בבית הדין של הליכוד. הדיון עסק בעתירה שהגישו יו"ר הליכוד נתניהו וחברי הכנסת חיים כץ ויריב לוין נגד "הליכודניקים החדשים" המונים כ-8,000 מתפקדים בטענה, שהם "קבוצת שמאל המנסה לרסק את הליכוד מבפנים".

סער כתב בחשבון הטוויטר שלו דברים חריפים, על נתניהו: "מזרה אימה התייצב היום ביבי בניסיון לכופף טריבונל שיפוטי שאולי עוד מתרשם ממנו - בית-הדין של הליכוד".

שר המשפטים הזכיר בדבריו את משפט נתניהו ואת ההפסד שנחל בבחירות האחרונות: "את החלטת היועץ המשפטי לממשלה להגיש נגדו כתב אישום הוא הגדיר לפני שנתיים כ'נסיון להפיכה שלטונית'. עכשיו הרוב הפרלמנטרי שהחליף אותו לפני חצי שנה הוא 'הפיכה שלטונית'. שקרן, מסית ומסוכן", חתם סער.

נתניהו: "הליכודניקים החדשים - סכנה למדינה"

ראש האופוזיציה נתניהו, אמר נזעם בדיון: "אני אומרים דברים מפורשים ובוטים. אנחנו רואים בליכודניקים החדשים סכנה לעצם קיומו של הליכוד - זו סכנה למדינה. ראינו לפני חצי שנה דבר שלא יאומן, איך אנשים לכאורה מהימין באו וקיבלו קולות מהימין והעבירו לשמאל כדי לעשות פה הפיכה שלטונית בהונאה מוחלטת".

נתניהו המשיך בקו התקיף: "עכשיו אנחנו רואים דבר עוד יותר מדהים - אנשים שרוצים לעשות זאת בתוך התנועה. להיכנס לתנועה במסווה של ימין לכאורה, ואחר כך להביא לבחירת של מועמדים חברי כנסת או להכפיף חברי כנסת, לאג׳נדה שמאלנית הפוכה לגמרי משלנו. אני הולך פה עד הסוף ואני לא מוכן לוותר על התנועה הזאת שהיא השדרה והעתיד של המדינה, העתיד של כולנו".

יריב לוין אמר בכעס רב בדיון: "אני מעיד שאינספור פעמים ביקשו להיפגש איתי כולל מסרים שקיבלתי בימים האחרונים, עם התחייבויות מפורשות לתת לי את כל התמיכה בפריימריז ודברים אחרים. לא הייתי מוכן בשום אופן לשים את הטובה האישית שלי ולקבל עוד כמה אלפי קולות כדי לסכן את התנועה שלנו. לא הייתי מוכן להיות נציג ציבור שמיצג אנשים שחושבים ההפך ממני ומוכנים לתת לי תמיכה זמנית ובאמצעות זה לקעקע את התנועה". 

"איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף"

נזכיר כי בשבוע שעבר תקף נתניהו את מספר שלוש במפלגתו, שר האוצר לשעבר ישראל כ"ץ. "איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף!", כתב נתניהו. "לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד. זה לא דמוקרטי וזה הרסני לעתיד המפלגה שלנו. לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן