תקיפת עידית סילמן: המשטרה פתחה בחקירה

התפתחות בסערת עידית סילמן: אחרי שבתחילת השבוע סיפרה כי הותקפה בתחנת דלק אך סירבה למסור פרטים, משטרת ישראל פתחה בחקירת האירוע בעקבות מידע שהעבירה סילמן באמצעות קצין הכנסת

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 09/11/21 17:19 ה בכסלו התשפב

תקיפת עידית סילמן: המשטרה פתחה בחקירה
סילמן., צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בתחילת השבוע התייצבה חברת הכנסת עידית סילמן מול המצלמות וספרה כי לפני כשבועיים הותקפה באלימות בתחנת דלק, סילמן סירבה למסור פרטים נוספים וברשת תקפו את יו"ר הקואליציה וטענו כי האירוע לא התרחש כפי שטענה. סילמן העבירה מידע לקצין הכנסת, והיום (ג') פתחה משטרת ישראל בחקירת האירוע.

במשטרת ישראל התקבלה פנייה מקצין הכנסת שעניינה, טענות להטרדה ברשתות החברתיות של חברת כנסת ולתקיפתה בעיר מודיעין בחודש שעבר. הפנייה הועברה לבחינה ביחידת ההונאה של מחוז מרכז.

בפנייתה לקצין הכנסת לא התייחסה סילמן ישירות לאירוע המדובר במודיעין אלה דיווחה על מסרוני נאצה שקבלה לנייד וכן על מספר אירועים, אחד מהם לפי הטענות הוא האירוע עליו סיפרה במוצאי שבת ועורר ביקורת ציבורית רבה.

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב על הסערה סביב חברת מפלגתו עידית סילמן. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב, "בחודשים האחרונים, וביתר שאת לקראת העברת התקציב, עידית סילמן ומשפחתה עוברים מסכת לחצים, הכפשות ומתקפות קשות ביותר, שמעט נבחרי ציבור חוו כמותן. אני מחזק את עידית ומעריך מאוד את כושר העמידה שלה ואת העבודה הקשה והיסודית שהיא עושה בכנסת, כדי להחזיר את ישראל למסלול". 

סילמן עצמה כתבה בעקבות הביקורת הרבה סביב טענותיה על התקיפה: "חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7". בפוסט שהעלתה היום (א') לחשבון הפייסבוק שלה, טענה נציגת ימינה כי היא ומשפחתה סובלים מהטרדות ואיומים באופן יומיומי. 

"הקמפיין שמתנהל נגדי לא פוסל לרגע, עד כדי שיש עיתונאים שעסוקים בשאלה האם היה או לא היה רמקול על הרכב שעקב אחרי בזמנו. אני מאמינה שאם הבת שלכם הייתה נוסעת עם הילדים שלה בכביש המהיר ורכב היה נצמד אליה מאחור עם רמקולים, הייתם מאושרים. לא ככה"? 


("דברי אליי יפה" ריב בין אורית סטרוק לעידית סילמן).