עידית סילמן הותקפה? גורם בימינה: עד אתמול לא שמענו על התקיפה

אתמול סיפרה עידית סילמן כי הותקפה באלימות בתחנת דלק, אבל לא סיפקה פרטים נוספים, גורם בימינה אומר לחדשות כיפה כי לא שמע על התקיפה | עמית סגל: גם בעבר טענה שרכב עקב אחריה אך חקירת המשטרה נסגרה בלא כלום

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/11/21 10:03 ג בכסלו התשפב

עידית סילמן הותקפה? גורם בימינה: עד אתמול לא שמענו על התקיפה
עידית סילמן, צילום: Sraya Diamant/Flash90

סערה סביב תקיפת עידית סילמן, בראיון שהעניקה אמש (ש') סיפרה סילמן עלהאירוע החריג: "לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב. הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות", עד כה לא ידוע על תלונה שהוגשה למשטרה בנושא. וגם בימינה מספרים כי לא שמעו על התקיפה.

גורם במפלגה אומר היום בשיחה עם חדשות כיפה כי שמע לראשונה על התקיפה רק אתמול בערב. בנוסף, פרשן חדשות 12 עמית סגל מפרסם הבוקר כי סילמן מסרבת להשיב על שאלות פשוטות כמו היכן בוצעה התקיפה בכדי לעיין במצלמות וכן טוענת כי בלשכתה פנו לקצין הכנסת בעקבות התקיפה, אך גורמים בכנסת מספרים כי לא התקבלה פנייה. 

חברי סיעת ש"ס החליטו להוציא את האמת לאור ועל הדרך להטריל את יו"ר הקואליציה, יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיש הבוקר פנייה דחופה לשר לביטחון פנים עמר בר לב: "אמש, במהלך ראיון שיגרתי נחשפנו לאירוע חמור מאין כמותו, אשר אנו כנבחרי ציבור אסור לנו לעבור עליו בשתיקה.

הפנייה לבר-לב

הפנייה לבר-לב צילום: ח"כ מיכאל מלכיאלי

כמדינה חפצת חיים אסור לנו להשלים עם אירוע של תקיפה פיזית של נבחרת ציבור, מאחר ותחנות הדלק מצולמות הנני דורש מכם לפעול באופן אקטיבי לעלות על עקבותיו של התוקף האלמוני, ולמצות איתו את כל חומרת הדין. היום זה היא, מחר זה אנחנו".