בנט מגבה את עידית סילמן: "מחזק ומעריך את כושר העמידה"

לאחר התהיות באשר לאמינות הדיווח לפיו היא הותקפה בתחנת דלק, מגיבה יו"ר הקואליציה: "בחודשיים האחרונים כמעט ולא ישנתי, וכל העת המתקפות לא פוסקות. מאיפה השנאה המטורפת הזו?", על חבריה למליאה היא אומרת: "כשח"כ פרוש הותקף ללא עדים מיהרתי לתמוך בו"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 07/11/21 17:34 ג בכסלו התשפב

בנט מגבה את עידית סילמן: "מחזק ומעריך את כושר העמידה"
בנט וסילמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לראשונה על הסערה סביב חברת מפלגתו עידית סילמן. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב, "בחודשים האחרונים, וביתר שאת לקראת העברת התקציב, עידית סילמן ומשפחתה עוברים מסכת לחצים, הכפשות ומתקפות קשות ביותר, שמעט נבחרי ציבור חוו כמותן. אני מחזק את עידית ומעריך מאוד את כושר העמידה שלה ואת העבודה הקשה והיסודית שהיא עושה בכנסת, כדי להחזיר את ישראל למסלול". 

יו"ר הקואליציה עידית סילמן סיפרה אמש (שבת) בראיון שהעניקה לחדשות 12 על אירוע תקיפה שחוותה בעבר. "לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב. הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות", אמרה אז. לאחר החשיפה עלו קולות המעלים חשד באשר לאמינות הדיווח, ואף גורם במפלגת ימינה אמר בשיחה לחדשות כיפה כי שמע על האירוע רק אתמול בערב. 

על כך השיבה סילמן, "חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7". בפוסט שהעלתה היום (א') לחשבון הפייסבוק שלה, טענה נציגת ימינה כי היא ומשפחתה סובלים מהטרדות ואיומים באופן יומיומי. 

"הקמפיין שמתנהל נגדי לא פוסל לרגע, עד כדי שיש עיתונאים שעסוקים בשאלה האם היה או לא היה רמקול על הרכב שעקב אחרי בזמנו. אני מאמינה שאם הבת שלכם הייתה נוסעת עם הילדים שלה בכביש המהיר ורכב היה נצמד אליה מאחור עם רמקולים, הייתם מאושרים. לא ככה"? 

עוד הוסיפה כי "בחודשיים האחרונים כמעט ולא ישנתי, וכל העת המתקפות לא פוסקות. מאיפה השנאה המטורפת הזו? אני מבינה שלא כולם מרוצים מהממשלה החדשה, אבל אנשים מבוגרים, הורים לילדים, מתבטאים ומתנהלים כמו אחרון הפרחחים, כל צייצני הטוויטר ממהרים לתקוף- זה מעיד בעיקר על עולמם הפנימי". 

חברי סיעת ש"ס החליטו "להוציא את האמת לאור" ועל הדרך להטריל את יו"ר הקואליציה, יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיש הבוקר פנייה דחופה לשר לביטחון פנים עמר בר לב: "אמש, במהלך ראיון שגרתי נחשפנו לאירוע חמור מאין כמותו, אשר אנו כנבחרי ציבור אסור לנו לעבור עליו בשתיקה". "כשח"כ פרוש הותקף ללא עדים מיהרתי לתמוך בו, לא לתלות אותו בכיכר העיר", הוסיפה סילמן, "לצערי יש יותר מתלונה אחת אצל קצין הכנסת, ככה זה כשמתרגלים למצב מטורף". 

לאחר שפרשן חדשות 12 עמית סגל אמר כי סילמן מסרבת להשיב על שאלות כמו היכן בוצעה התקיפה בכדי לעיין במצלמות וכן טוענת כי בלשכתה פנו לקצין הכנסת בעקבות התקיפה, הסבירה יו"ר הקואליציה את העיכוב. "לפני זמן קצר ישבתי עם מנכ"ל וקצין הכנסת, להם נמסרו הפרטים, אשר בתוך ימי התקציב האחרונים והעמוסים נמסרו בעל פה ובסמיכות לאירוע, אך דיווחם של חלקם הפורמלי ובכתב לקצין הכנסת, התעכב". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן