השרה תמר זנדברג תועדה נוסעת בשוליים

מבוכה לשרה להגנת הסביבה, הבוקר עמדה זנדברג בפקק ארוך במיוחד והחליטה לרדת לשוליים כדי לעקוף את הפקק בניגוד לחוק | השרה בתגובה לתיעוד: "הנהג פעל בהיתר"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/10/21 10:38 טו בחשון התשפב

השרה תמר זנדברג תועדה נוסעת בשוליים
תמר זנדברג, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

לא נעים: תיעוד טרי שרץ ברשתות החברתיות חושף כי הבוקר (ה') בזמן שעמדה כמו ישראלים רבים בפקקים בדרך לעבודה, החליטה השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג להורות לנהג שלה לרדת לשוליים, להפעיל צ'קלקה ולעקוף את הפקק.



מלשכת השרה נמסר בתגובה לצילום הסרטון שהופץ על ידי מיכאל שמש: "לבעל האישור לנהוג ברכב השרה מותר לנסוע בשוליים לצורך מילוי התפקיד. זאת, תוך הפעלת שיקול דעת ונקיטה בכל אמצעי הזהירות, וכן תוך הפעלת האורות המהבהבים, כפי שמחייב החוק במצבים אלו הנהג פעל לפי התנאים המפורטים בהיתר מכוח סעיף (ב)(3) לתקנות התעבורה, התשכ"א 1961. לאור הפרסום, נבחן שוב את הדברים".

הבוקר התראיינה זנדברג לכאן רשת ב' ואמרה על מס החד פעמי: "החרדים חושבים שמס על כלים חד פעמיים זה נגדם - אבל גם במשפחות חרדיות אפשר לחנך את הילדים לשטוף כלים. גורמים כלכליים משתמשים בציבור החרדי כטיעון נגד החוקים האלה".

בעוד עשרה ימים תטוס זנדברג לחו"ל יחד עם ראש הממשלה. ראש הממשלה, נפתלי בנט, ימריא ביום א׳, 31 באוקטובר 2021, כ"ה בחשון תשפ"ב, לוועידת האו"ם לשינוי אקלים, שתתקיים בגלזגו, סקוטלנד, בהשתתפות שורת מנהיגים וראשי מדינות מרחבי העולם. במהלך הכנס יציג ראש הממשלה את היוזמות הישראליות בתחום שינוי האקלים ויקיים פגישות עם מנהיגים זרים. לטיסה יתלוו גם שרת האנרגיה, קארין אלהרר, והשרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג.