שדרן גלי ישראל מתפוצץ על שירלי פינטו: "טוב שאת חירשת"

סערת שירלי פינטו מגיעה לגבהים חדשים. השדרן יוסי בן עטר מרדיו גלי ישראל תקף את פינטו בצורה בוטה: "טוב שלא שומעים את הקול הצרצרי שלך" | שר החוץ יאיר לפיד מיהר לגנות

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/10/21 17:12 יג בחשון התשפב

שדרן גלי ישראל מתפוצץ על שירלי פינטו: "טוב שאת חירשת"
שירלי פינטו במליאה, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

אחרי שהעתיקה ציוץ לפיו נתניהו מסית והסית גם ברצח רבין, חברת הכנסת שירלי פינטו הותקפה בצורה קשה מאוד על ידי שדרן "גלי ישראל" יוסי בן עטר שלעג לחירשותה של פינטו. לאחר זמן מה התנצלו ב"גלי ישראל" בפני חברת הכנסת וחבריה לקואליציה גינו את השדרן וגיבו אותה.

השדרן יוסי בן עטר התייחס בתכניתו ברדיו גלי ישראל לסערת הציוץ של ח"כ פינטו, עטר תקף את פינטו: "טיפשה, סתומה. גנבת קולות. הצביעו לך. את יודעת מה? טוב שאת חירשת, אמיתי. טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול בטח הצרצרי שלך. טוב שאת לא יודעת לדבר", אמר בשידור.

זמן קצר לאחר מכן, התייחסו ב''גלי ישראל" לאמירות החריגות של השדרן ואמרו: "במהלך תוכנית המאזינים ששודרה היום, הביע מגיש התכנית את דעתו ואמר אמירות נגד ח"כ שירלי פינטו. רדיו גלי ישראל אינו מוכן לקבל אמירות מהסוג המדובר ומתנצל בפני ח"כ פינטו ובפני כל מי שנפגע. יש לציין כי המגיש התנצל על דבריו זמן קצר לאחר שנאמרו. מקרה זה יטופל מול המגיש".

"גם אם ח"כ שירלי פינטו טעתה בהתבטאות שלה אתמול", אמרה חברה לסיעה, השר מתן כהנא, "אין שום דבר שיצדיק אמירות מכוערות ואיומות כפי שנשמעו היום ברדיו גלי ישראל. כך לא צריך לדבר שדרן בתחנת רדיו. שמח לראות שהתחנה מיהרה להגיב ולהתנצל על דבריו. אסור לתת יד לאמירות מכוערות כלפי אנשים עם מוגבלויות ובכלל".

מיד אחרי פרסום הדברים הקשים יצא לפיד להגנתה, "ההתקפה הזו על שירלי פינטו היא התקפה על כל אדם עם מוגבלויות במדינת ישראל. מחזק את חברתנו שירלי, גאים בה, גאים שהיא חברה בכנסת ישראל". כתב בטוויטר.



כזכור פינטו יצאה אמש (ג') נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, ביום הזיכרון לזכר ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל, כאשר העלתה ציוץ לחשבון הטוויטר שלה, אותו מחקה מאוחר יותר, בו כתבה כי "לפעמים נדמה שהוא אף פעם לא עזב את המרפסת ההיא. מסית היה ומסית יישאר". 

פינטו כאמור מחקה את הציוץ, ומיהרה לאחר מכן לפרסם מסר מרגיע יותר. "הוצאתם את הדברים מפרופורציות, בסוף זה יום חשוב שנוגע בפצעים העמוקים בחברה הישראלית. רצח לא עניין של ימין ושמאל", היא כתבה אבל לא חזרה בה מדבריה. "נתניהו כבר חודשים רבים מסית נגד רה"מ, נגד שרת הפנים והממשלה. לנתניהו אין בעיה לחבק בביתו את איציק זרקא שעומד מול הבית של רה״מ בנט וקורא לו "בוגד" ועוד להטיף על הסתה".