תקציב המדינה נתניהו על התקציב: "הממשלה מעלה מיסים כדי לתת למנסור עבאס"

ראש האופוזיציה התייחס לאישור התקציב בישיבת ממשלה וציין בעיקר את עליית המיסים והתקציב שהוקצה לחברה הערבית. "הממשלה מעלה את מחירי החשמל והלחם, זה כדי לממן את 50 מיליארד השקלים שהבטיחו לעבאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/21 13:15 כד באב התשפא

נתניהו על התקציב: "הממשלה מעלה מיסים כדי לתת למנסור עבאס"
יו"ר האופוזיציה נתניהו, צילום: חיים טויטו

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, התייחס גם לפני זמן קצר בכנס ״בשבע״ על אישור התקציב שעבר בישיבת הממשלה. נתניהו החל בביקורות החוזרות והנשנות שלו על תפקוד הממשלה: "תוך 6 שבועות הם הביאו כישלונות בכל תחום מרכזי - במאבק בקורונה, במאבק נגד איראן, בכלכלה ובמדיניות". נתניהו טען כי "הבאנו להם את המשק כמעט במצב הטוב ביותר בעולם. ומה הממשלה הנוכחית עושה, אחרי שהבטיחה שלא תעלה מיסים? היא מטילה מיסים על אזרחי ישראל".

עוד טען נתניהו כי הממשלה, "מעלה את מחירי החשמל והלחם, ממסה את הקניות מחו״ל באינטרנט, העלאת מחירי הביקור אצל רופאים, העלאת מחירי התחבורה הציבורית ועוד". לפי יו"ר האופוזיציה העלאת המיסים נועדה כדי "לממן את 50 מיליארד השקלים שהבטיחו למנסור עבאס". נתניהו החל לכנות בלגלוג את העלאת המיסים כ"מס עבאס". נתניהו סיכם את נושא התקציב ואמר: "במקום להעלות מיסים הממשלה צריכה להוריד מיסים ולהשאיר יותר כסף בכיסיהם של האזרחים".

נושא נוסף שנתניהו האשים את הממשלה הוא הטיפול בהתמודדות מול איראן והניסיון להגיע לפצצת אטום. "איראן היא איום קיומי ומול איום קיומי מתמודדים בכל האמצעים". נתניהו ביקר את מדיניות השקיפות מול האמריקאים, "הם כבלו את ידינו. מה קרה, הפכנו למדינת חסות? אם אין לנו עצמאות מוחלטת לפעול נגד איראן, אין לנו עצמאות בכלל. אלמלא הפעולות שלנו, הן בשדה המבצעי והן במדיני-הסברתי, לאיראן כבר היה מזמן ארסנל של נשק גרעיני נגדנו". 

https://www.youtube.com/watch?v=wKHCrab8tBM