סוער בקבינט שרים בממשלה תוקפים את שאשא ביטון: "2 מיליון שבויים בידי מכחישת קורונה"

קבינט הקורונה סוער, השרים מתקשים לקבל החלטות והמריבה בין משרד החינוך למשרד הבריאות שוברת שיאים. לחלק מהשרים נגמרה הסבלנות והם החלו לטנף ותקפו את בנט: "ההתנהלות של בנט מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/21 12:26 יט באב התשפא

שרים בממשלה תוקפים את שאשא ביטון: "2 מיליון שבויים בידי מכחישת קורונה"
שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

קבינט הקורונה גורר רגליים ומקבל החלטות בעצלתיים, שרי הקבינט מאבדים סבלנות ולנוכח הפערים בין משרד הבריאות למשרד החינוך בנוגע לפתיחת שנת הלימודים, שרים תוקפים את שרת החינוך ששמה נקשר שוב ושוב עם התנגדות למשרד הבריאות בכל הקשור לקורונה.

שרים בממשלה תוקפים בחריפות את שרת החינוך וראש הממשלה נפתלי בנט. עמית סגל מפרסם היום (ד') כי מספר שרים אמרו על שאשא ביטון כי:  "2 מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה שהתאהבה בפוזיציית המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה". השרים הוסיפו ואמרו כי: "שגרת האזרחים חשובה לנו לא פחות מאשר לה, וכל ניסיון להציג את זה אחרת, כבר מעורר גיחוך. במקום לדלג מאולפן לאולפן, שתשב לנהל דיאלוג נורמלי עם עמיתיה לשולחן קבלת ההחלטות. לסרב לחסן בבתי בספר? היא השתגעה לחלוטין?".

השרים לא הסתפקו בביקורת על השרה ויצאו נגד ראש הממשלה נפתלי בנט על התנהלותו מול שאשא ביטון. השרים אמרו כי: "ההתנהלות מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה".

בתקווה חדשה לא נותרו אדישים למתקפות ואמרו בתגובה כי: "ההתקפות משוללות הרסן על שרת החינוך עברו את גבול הטעם הטוב. יש לגנות ולהוקיע את המתקפות הפחדניות האלו, ולעסוק בעצם העניין. מומחים מכל הארץ, ובכללם פרופ' גבי ברבש הביעו את תמיכתם במתווה פתיחת שנת הלימודים שהציגה שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון. המתווה סוכם גם עם משרד הבריאות והוצג לראש הממשלה". כך פרסם עמית סגל.

אתמול גורמים בקבינט נעמדו דווקא לצידה של השרה שאשא ביטון שדוחפת לפתיחה רחבה של שנת הלימודים, הגורמים אמרו לחדשות 13 כי האשמה היא דווקא שרון אלרועי פרייס. ""שאשא ביטון מגיעה תמיד עם הנתונים הרלוונטים, שרון מתחמקת. היא רק זורעת היסטריה, אבל אין נתונים שיבססו אותה. אלרעי פרייס מתנהגת כמו משוגעת, היא צורחת ולא נותנת לאף אחד לדבר אבל לא מספקת תשובות ונתונים. כאשר מעמידים אותה מול המספרים היא מגמגמת, ולא באמת מספקת אותם"

ראש הממשלה בנט התייצב לצידה של אלרועי פרייס ואמר: "המתקפה האישית נגדה אינה ראויה ואינה מקובלת. לשרון יש גיבוי מלא לפעילותה. ביחד עם שר הבריאות ומנכ"ל משרדו, נמשיך לפעול למען בריאות הציבור".


(בנט בדיון על שנת הלימודים).