נתניהו התחיל לארוז? ערימות של ארגזים תועדו בבלפור

משפחת נתניהו נפרדת מהמעון בבלפור אחרי 12 שנה של נתניהו כראש הממשלה, המשפחה שצריכה לעזוב בעוד עשרה ימים נצפתה כשלידם ערימת ארגזים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/21 18:46 כא בתמוז התשפא

נתניהו התחיל לארוז? ערימות של ארגזים תועדו בבלפור
נתניהו. יאיר יעזור לארוז? , צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

גם הבלתי יאומן קורה לפעמים והוא יקרה ממש בעוד עשרה ימים, על פי ההסכם בין ראש הממשלה נפתלי בנט ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, משפחת נתניהו תצטרך לעזוב את בלפור בעוד עשרה ימים, זאת לאחר 12 שנה במעון הרשמי בירושלים. היום (ה') פורסם תיעוד מתוך המעון בבלפור ובו נצפו ערימות של ארגזים שמצביעים על המעבר הקרוב.

התמונה שצולמה היא מתוך פגישתם של בני הזוג נתניהו עם חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב, הפגישה סותרת לכאורה את הסיכום כי נתניהו לא יקיים פגישות רשמיות במעון. בני הזוג נתניהו מיהרו להוציא הודעה כי הפגישה הייתה חברית ולא רשמית.

חבר הפרלמנט חביב פרסם את התמונה בפייסבוק וכתב: "דיברנו על המצב הבריאותי בארץ ובעולם וגם על הנוף הפוליטי הישראלי החדש, המצב הפוליטי בצרפת מאוד מעניין אותו, שוחחנו על 4 הסכמי השלום שחתם עם ארצות ערב והתקוות שהם מעלים".

חביב הוסיף: "הוא כבר 15 שנים מנהיג את המדינה הזו, ואפילו בבחירות האחרונות, עם ישראל המשיך לבחור בו והוא זכה ל-30 מנדטים. עבור מדינאי יוצא דופן זה, משימת חייו היא ההגנה וההצלחה של מדינתו".

כזכור, בהודעה משותפת ללשכת ראש הממשלה נפתלי בנט וראש האופוזיציה בנימין נתניהו נכתב כי: "לשכת ראש הממשלה, נפתלי בנט, ולשכת יו״ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, תיאמו את מועד החילופים במעון רה״מ הרשמי ברחוב בלפור. סוכם, כי יו״ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, ובני משפחתו יסיימו את שהותם במעון עד ליום ש׳, 10 ביולי 2021, א׳ באב תשפ״א".


נאומו האחרון של נתניהו כראש ממשלה. ארכיון.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן