מצאו ארגזים? נקבע תאריך המעבר של נתניהו מבלפור

אחרי 12 שנים ארוכות משפחת נתניהו אורזת את חפציה ועוזבת את בית ראש הממשלה בבלפור. אחרי ביקורת ציבורית על הישארות בבית למרות תום הכהונה, בנט ונתניהו הודיעו כי סיכמו על תאריך מעבר. למשפחת נתניהו כמה דירות ריקות, הם רק יצטרכו לבחור את הבית החדש.

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/21 08:00 י בתמוז התשפא

מצאו ארגזים? נקבע תאריך המעבר של נתניהו מבלפור
מחפשים הובלה, משפחת נתניהו נפרדת מבלפור., צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

בית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים כבר הפך כמעט רשמית לביתם של משפחת נתניהו. אחרי 12 שנים רצופות בשלטון, היה נדמה כי ראש הממשלה לשעבר לא יצא לעולם מהבית. אלא שהממשלה שקמה בשבוע שעבר לצד ההיסטוריה שבהקמתה גם מחליפה את הדיירים במעון הרשמי. אחרי שנתניהו לא מיהר לעזוב את המעון וספג ביקורת ציבורית, נתניהו ובנט סיכמו על מועד מעבר.

בהודעה משותפת ללשכת ראש הממשלה נפתלי בנט וראש האופוזיציה בנימין נתניהו סוכם כי המעבר יבוצע בעוד כשלושה שבועות. בהודעה הרשמית נכתב כי: "לשכת ראש הממשלה, נפתלי בנט, ולשכת יו״ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, תיאמו היום (ש') ט׳ בתמוז תשפ״א, את מועד החילופים במעון רה״מ הרשמי ברחוב בלפור. סוכם, כי יו״ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, ובני משפחתו יסיימו את שהותם במעון עד ליום ש׳, 10 ביולי 2021, א׳ באב תשפ״א".

כזכור לאחר השבעת הממשלה המשיך נתניהו לקיים פגישות רשמיות במעון, הפגישות שעוררו לא מעט ביקורת הגיעו אף הן להודעה המשותפת. ל הפגישות נכתב כי: "עד תאריך המעבר, לא יתקיימו במעון פגישות רשמיות. ביום א׳, 11 ביולי 2021, ב׳ באב תשפ״א, יעבור המעון לשימוש ראש הממשלה בנט".

בנט מצדו הודיע כי משפחתו תמשיך להתגורר בביתם ברעננה וישתמש במעון בבלפור רק למפגשים רשמיים ובימים בהם יישאר לישון בירושלים.

לראש הממשלה נתניהו יש מספר אפשרויות דיור חדשות, לרשות המשפחה עומדת כמובן הווילה המפורסמת בקיסריה אך גם בירושלים מחזיקה משפחת נתניהו בשתי דירות. האחת ברחוב עזה והשנייה ברחוב הפורצים. על פי הדיווחים נתניהו צפוי לעבור לדירה ברחוב עזה.


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן