הבוקר של ראש הממשלה היוצא והנכנס: הרבי מליובאוויטש ותפילין

נתניהו ביומו האחרון כראש ממשלה, שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות בדברים שאמר לו לפני 33 שנים הרבי מליובאוויטש. בביקור נוסף אמר לו הרבי: "עדיין משיח לא בא, אזי תעשה משהו למהר ביאתו" | בנט צולם עטור תפילין: "יברכך ה' וישמרך"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/06/21 10:41 ג בתמוז התשפא

הבוקר של ראש הממשלה היוצא והנכנס: הרבי מליובאוויטש ותפילין
נתניהו והרבי מלובביץ', צילום: צילום מסך

אם לא תהיה התפתחות דרמטית, היום (א') יהיה היום האחרון של בנימין נתניהו בתפקידו כראש ממשלה בקדנציה השניה שלו שארכה 12 שנים. הבוקר, ג' תמוז, שיתף נתניהו את עוקביו בטוויטר ובפייסבוק בדברים שאמר לו הרבי מליובאוויטש, מנחם מנדל שניאורסון, 8 שנים לפני תחילת כהונתו הראשונה כראש ממשלה, בתאריך ב' אייר תשמ"ח, 19.04.1988, לאחר נאום שנשא באו"ם. "אתה תצטרך להיאבק עם 119 אנשים, בוודאי לא תתרשם מזה כיוון שהקב״ה בצד הזה".

זה אינו המפגש היחיד שערך נתניהו עם הרבי מחב"ד. שנתיים לאחר אותו ביקור, בתאריך א' כסלו תשנ"א, 18.11.1990, התקיים ביקור נוסף בו אמר הרבי: "מה שהיה אז וגם עתה שעדיין משיח לא בא, אזי תעשה משהו למהר ביאתו".

לעומת ראש הממשלה היוצא נתניהו, ראש הממשלה הנכנס בנט שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות בתמונה שלו עטור בתפילין עם פסוקי ברכת הכוהנים. "יברכך ה' וישמרך, יאר ה' פניו אליך ויחנך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום".