"עוד רוסיה בוגדת": המפגינים נגד אשתו של אלקין מסרבים להתנצל

מריה אלקין הגיעה אמש לביתה והותקפה מילולית על ידי מפגינים תומכי נתניהו: "את מוכרת את מדינת ישראל". גם יום אחרי פרסום התקיפה המפגינים טוענים: "היא הייתה בטירוף וכמעט דרסה את המפגינים, יצאה, קיללה ואיימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/21 12:49 ח באייר התשפא

"עוד רוסיה בוגדת": המפגינים נגד אשתו של אלקין מסרבים להתנצל
זאב אלקין ואשתו מריה, צילום: פלאש 90

אמש (ב') התקיימה הפגנה מול ביתו בפסגת זאב של ח"כ מתקווה חדשה זאב אלקין, הפגנה הקוראת לו לחבור לממשלת נתניהו. בהפגנה השתתפו עשרות אנשים, ביניהם פעילי ליכוד רבים, ביניהם בלט רמי בן יהודה, פעיל ליכוד שהחל לתקוף את רעייתו של אלקין, מריה. 

בן יהודה ומפגינים נוספים הטיחו לעבר רעייתו של אלקין מילים קשות בהן: "את מוכרת את מדינת ישראל, בוגדת עלובה, עוד רוסיה בוגדת". אלקין יצאה אל עבר המפגינים צילמה והתעמתה עמם, ולאחר מכן שיתפה את התחושות הקשות מהחוויה. 

בראיון לגלי צה"ל בן יהודה סירב להתנצל על התקיפות אמש: "לא מתנצל בפניה, ההיפך הגמור. נתניהו לא שלח אותנו לשם, זו הייתה יוזמה שלנו". עוד טען נגדה בן יהודה: "אתמול כשהגענו, היא הייתה בטירוף וכמעט דרסה את המפגינים, יצאה, קיללה ואיימה. היום הוגשה תלונה על ידי עשרה מפגינים, היא כמעט דרסה אותם. ברגע שהיא באה ואומרת 'לא יעזור לכם, הוא ילך לאן שאנחנו רוצים', היא מערבת את עצמה. היא הופכת לאישה שמתערבת לבעלה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן