בן גביר לא חוזר בו: "מנסור עבאס מחבל"

חבר הכנסת לעתיד מטעם מפלגת הציונות הדתית, לא חוזר בו מדבריו על יו"ר רע"מ, וקורא לראש הממשלה לא לשתף עמו פעולה: אם אנחנו נגן על חיילים שלנו מנסור עבאס יצטרך לאשר לנו מבצעים"? לתקווה חדש אומר: "גלו אחריות, אל תגררו את ישראל לעוד בחירות"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 24/03/21 22:55 יא בניסן התשפא

בן גביר לא חוזר בו: "מנסור עבאס מחבל"
עו"ד איתמר בן גביר, צילום: Sraya Diamant/Flash90

8 ימים לפני הבחירות לכנסת ה-24 חבר הכנסת לעתיד מטעם מפלגת הציונות הדתית, עו"ד איתמר בן גביר, אמר בראיון לחדשות 20 כי הוא שולל ממשלה שתקום בעזרת יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס: "מנסור עבאס מחבל. לא אשב איתו ולא בתמיכתו".  

הערב, (ד') לאחר הצלחת מפלגתו לאור פרסום רוב תוצאות האמת, אמר בן גביר בראיון באולפן חדשות 12 כי אינו חוזר בו מדבריו: "אני אומר את זה בצורה הכי מפורשת. גם חברי הכנסת קרעי וקיש אמרו כך היום. מדובר באדם שכתב שהוא תומך בחמאס, ומדובר באדם שמדבר על רוצחי יהודים כלוחמי חירות. אנחנו ממשלת ישראל נצטרך להיות תלויים בו"? תהה בן גביר.

"אדוני ראש הממשלה, אתה רוצה להישען על מנסור עבאס? אם נצא למבצע בעזה או לא? אם אנחנו נגן על חיילים שלנו מנסור עבאס יצטרך לאשר לנו מבצעים? הוא משתייך לאחים המוסלמים, זו תנועה קיצונית שמדברת על ג'יהאד, הם רוצים שנשים ילבשו רעלה".

יו"ר רע"מ, מנסור עבאס

יו"ר רע"מ, מנסור עבאסצילום: פלאש 90

בן גביר מתפלל שהמנדט ה-61 יגיע בעזרת המעטפות הכפולות וקולות החיילים: "אני עדיין מקווה שבמעטפות הכפולות אנחנו ננצח בעזרת החיילים ואני מקווה שבסוף תהיה כאן ממשלת 61. אם לא, אני קורא חבריי גדעון סער וזאב אלקין – גלו אחריות, אל תגררו את ישראל לעוד בחירות. זה נורא".

יו"ר עוצמה יהודית המשיך ואמר: "אצלי זה מה שאני אומר לפני הבחירות אני אומר גם אחרי. מהשיחות שלי עם הרבה חברי כנסת בגוש הימין הם אומרים שמנסור עבאס הוא קו אדום. מקווה שגדעון סער יתפקח ואפילו שלא נצטרך את סער ותהיה לנו ממשלת 61.

לפני כחמישה שבועות נתניהו אמר בחדשות 12: "בן גביר לא יהיה בממשלה בכלל. אני מניח שיש קווים מסוימים שהוא לא מסכים להם. הוא יהיה חבר בקואליציה. בן גביר יכול לרצות להיות בוועדה למינוי שופטים הרבה דברים אבל הוא לא יהיה שם". על כך השיב הח"כ לעתיד: "אני מעריך את נתניהו ואם אנחנו נהיה ה-61 ונשב איתו בחדר זה יהיה שונה". 

בן גביר, ולא בפעם הראשונה, סיפר מה ירצה לעשות בממשלה: "אני חשב ששר לביטחון הנגב והגליל זה דבר חשוב מאוד בתקופה הזו שיהודים נאנקים".


(חגיגות הציונות הדתית אתמול)

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן