הרמזור עודכן: איפה חוזרים ללמוד ואיפה נשארים בבית?

משרד הבריאות עדכן את מפת הרמזור, ורשויות נוספות, בהן למדו עד כה בבית, יחזרו לגנים ובתי הספר. אך הבלאגן גדול, העדכון יצא מאוחר, ובחלק מהרשויות יחכו יום נוסף לפני החזרה | איפה חוזרים ללמוד? כל הפרטים

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/02/21 08:00 ג באדר התשפא

הרמזור עודכן: איפה חוזרים ללמוד ואיפה נשארים בבית?
חוזרים ללימודים, צילום: shutterstock

משרד הבריאות עדכן אמש (א') את מפת ה"רמזור", על פי נתוני התחלואה ואחוז המתחסנים המעודכן, ובערים ורשויות בהן לא למדו עד כה יחזרו היום לגנים ולבתי הספר - בכיתות א' עד ד'. הורים רבים התרעמו על כך שהעדכון יצא בשעה מאוחרת, ובחלק מהערים לא הספיקו להיערך לשינוי.

נתניהו: "נפתח את המשק בשני שלבים ונאפשר הטבות למחוסנים"

בירושלים הודיעה העירייה כי הלימודים יתחדשו רק מחר, כדי לאפשר היערכות במוסדות. על פי הודעת העירייה, הלימודים ייפתחו בשכונות תלפיות מזרח-ארמון הנציב, גוננים, רסקו, גבעת הוורדים, בקעה, תלפיות, ארנונה ומקור חיים - בנוסף לשכונות שבהן כבר חזרו ללימודים. בנוסף הזכירו בעירייה כי בהתאם להחלטת הממשלה, תלמידי כיתות ה'-י"ב ימשיכו בלמידה מהבית וכן במפגשים פרונטליים בשטחים פתוחים בקבוצות של 9 תלמידים ומורה.

[מפת_רמזור]

"הייתי מצפה משר החינוך שמעניק לעצמו את הציון 90, שיכיר קצת את הצרכים הבסיסיים של ילד", צוטטה אם לשני ילדים מתל אביב ב-ynet, שתקפה את השר גלנט. "למשל, ללכת לישון בידיעה שבבוקר הוא קם לגן. בממשלה לא מבינים שזו לא רק אי נוחות עבור ההורים והילדים, וגם לא רק קושי כלכלי. יש פה נפשות רכות, שזקוקות לשגרה מיטיבה עבור התפתחות תקינה, יציבות רגשית".

איפה חוזרים ללימודים ואיפה לא? מפת הרמזור המלאה:


להורדת הקובץ

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן