חברת מועצה מקומית אפרת הגישה מועמדות לראשות מפלגת העבודה

תשעה מועמדים יתמודדו בפריימריז לראשות מפלגת העבודה שכלל לא עוברת את אחוז החסימה בסקרים האחרונים. נאוה כץ, המתגוררת במועצה המקומית אפרת, מתמודדת גם היא. עודד רביבי: "מדובר בעוד צעד שהופך את ההתיישבות והמתיישבים לקונצנזוס"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 21/01/21 20:04 ח בשבט התשפא

חברת מועצה מקומית אפרת הגישה מועמדות לראשות מפלגת העבודה
יו"ר מפלגת העבודה מאפרת?, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

על פי הסקרים האחרונים, את אחוז החסימה רואה מפלגת העבודה מלמטה. אך בכל הקשור למספר המועמדים לראשות המפלגה, העבודה מובילה ובגדול. ועדת הבחירות של המפלגה תתכנס הערב (ה') לאשר סופית, לא פחות מתשעה מועמדים לראשות המפלגה. הפריימריז צפויים להתקיים ביום ראשון הקרוב.

בין המועמדים הרבים שנרשמו להתמודד על תפקיד יו"ר מפלגת העבודה, נמצאת גם נאוה פרוכטר כץ, חברת המועצה המקומית אפרת. יתמודדו מולה: מרב מיכאלי, אבי שקד, יצחק טיים, גיל ביילין, דוד לנדסמן, עופר סגמן, יהודה אלוש ואליעזר עופר כהן. 

ראש המועצה עודד רביבי ברך את כץ איחל בהצלחה והוסיף "מדובר בעוד צעד שהופך את ההתיישבות והמתיישבים לקונצנזוס ואני מאחל הצלחה לנאוה בהתמודדות".

כזכור, שר הרווחה, איציק שמולי, הודיע השבוע כי לא יתמודד על ראשות המפלגה בפריימריז הקרובים. "ההחלטה הזו אינה קלה לי", אמר שמולי, "המפלגה הזו היא בית עבורי. כולכם יודעים גם כמה חיכיתי לרגע שאוכל להנהיגה. דרכה- נצורה בלבי, חבריה וחברותיה- משפחה עבורי. ערכיה הבסיסיים והמחייבים ימשיכו ללוות אותי, אך את מימושם אוביל ממקום פוליטי אחר".

עוד לפני שמולי, הכריז ראש הממשלה לשעבר ומי שהיה פעמיים יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, כי לא יתמודד בפריימריז הקרובים. "לא עלה בידי להביא לכך שנדע, כבר כעת, כי בידינו להוביל לאיחוד במערך מפלגות משולש ובו ׳יש עתיד׳, ׳הישראלים׳, ׳העבודה׳ וחלק מהמפלגות החדשות שקמו בגוש לאחרונה, איחוד אשר בעיני הוא תנאי הכרחי להחלפתו של השלטון. בלב כבד, בתנאים האלה הגעתי למסקנה שלא יהיה נכון שאעמיד את מועמדותי בבחירות ליו״ר ׳העבודה׳".


(ח"כ מרב מיכאלי בראיון לכיפה)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן