סמוטריץ' מברך את חגית משה: "יחד נביא רוח גדולה והתלהבות"

יו"ר 'מפלגת הציונות הדתית' בירך את יו"ר הבית היהודי הנבחרת, והזמין אותה לפגישה לאיחוד המפלגות: "משוכנע שיחד נביא רוח גדולה והתלהבות עצומה לכל הציונות הדתית והימין האידיאולוגי במדינת ישראל". גם משה ליאון בירך

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 19/01/21 23:17 ו בשבט התשפא

סמוטריץ' מברך את חגית משה: "יחד נביא רוח גדולה והתלהבות"
בצלאל סמוטריץ', צילום: צילום מסך יוטיוב

יו״ר 'מפלגת הציונות הדתית', ח״כ בצלאל סמוטריץ', התקשר הערב ליו"רהבית היהודי הנבחרת, חגית משה, ובירך אותה על בחירתה לראשות הבית היהודי. ח״כ סמוטריץ הזמין את משה להיפגש כבר מחר כדי לקדם את מימוש הסכם המיזוג שיאפשר ריצה משותפת ומאוחדת של הציונות הדתית בבחירות הקרובות בבשורה ציבורית גדולה.

בשיחתם אמר ח״כ סמוטריץ׳ למשה: "אני משוכנע שיחד נביא רוח גדולה והתלהבות עצומה לכל הציונות הדתית והימין האידיאולוגי במדינת ישראל".

ח"כ אופיר סופר, גם הוא ממפלגתו של סמוטריץ', כתב: "מברך את חגית משה על בחירתה ליו"ר הבית היהודי. בטוח שתפעל לאיחוד מלא עם מפלגת הציונות הדתית. ‏לציונות הדתית מגיע בית פוליטי אחד גדול. ‏בהצלחה!"

גם איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית, בירך את חגית משה על ניצחונה בפריימריז של הבית היהודי: "מברך את יו"ר (החדשה) של הבית היהודי חגית משה לרגל ניצחונה בבחירות. מקווים שמשה תהיה שותפה לחיבור גדול בציונות הדתית שימנע הקמת ממשלת שמאל.

"אנשי הבית היהודי מבינים היום שהרב פרץ וניר אורבך שהובילו את הפרת ההסכם מול עוצמה עשו נזק גדול למפלגתם. כולם כבר יודעים שבלי איחוד מימין לבנט תקום ממשלת שמאל".

"הישג לנשים בכלל ולנשים הדתיות בפרט"

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, בירך את חגית משה על היבחרה: "מברך את חגית משה, סגניתי וממונה על תיק החינוך, שנבחרה הערב לעמוד בראשות מפלגת הבית היהודי. חגית פעלה ופועלת לטובת העיר ירושלים ותושביה, זכות גדולה לעיר שאלו נבחרי הציבור שלה, אני מאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש".

יו"ר תנועת אמונה, ליאורה מינקה, הצטרפה גם היא לברכות: "ברכות לחברתנו חגית משה שנבחרה הערב לעמוד בראש מפלגת הבית היהודי. משמח שדווקא המפלגה הדתית היא זאת שבחרה באישה לעמוד בראשה. 

"חגית היא אישה מוכשרת שפעילותה הציבורית בירושלים ומחוצה לה מוכרים לרוב. מעבר להישג האישי המרשים, זהו הישג לנשים בכלל ולנשים הדתיות בפרט. יש לקוות כי ההישג הזה יוביל עוד ועוד נשים לפעול ולהוביל במרחב הציבורי. בהצלחה חגית!"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן