מנהיג 'השולמנים' אביר קארה מצטרף לבנט וימינה

מייסד קבוצת המחאה 'אני שולמן' של העצמאים והעסקים הקטנים הודיע על הצטרפותו לרשימת ימינה, אחרי שדחה הצעה לשריון בליכוד. בעבר תקף את ראש הממשלה נתניהו על התנהלותו במשבר הקורונה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 19/01/21 16:53 ו בשבט התשפא

מנהיג 'השולמנים' אביר קארה מצטרף לבנט וימינה
נפתלי בנט, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנהיג תנועת 'אני שולמן', אביר קארה, הודיע היום (ג') על הצטרפותו לימינה בראשות נפתלי בנט. קארה סירב באחרונה לפניית ראש הממשלה נתניהו להצטרפות לליכוד.

בשיחת זום עם פעילי הקבוצה, הודיע קארה על תמיכה בבנט לראשות הממשלה, ואמר את הדברים הבאים: "שנה וחצי פעלנו בזמן שהממשלה הפקירה אותנו. הגיע הזמן לעשות פה שינויים גדולים ולפתוח את הכלכלה ליוזמה חופשית, כך שכל אדם שעובד קשה ויוזם יוכל להצליח. היום אנחנו ממשיכים במרתון, מצטרפים לימינה ותומכים בנפתלי לראשות הממשלה.

"עבדתי עם בנט בתקופת הקורונה וראיתי איש חדור משימה עם צוות מקצועי. רק לבנט אכפת באמת מהכלכלה החופשית ומהעצמאים. אנחנו נכנסים כמשפחה, כקבוצה לתוך ימינה - לא רק אני אלא כתנועה. אנחנו מביאים איתנו עוד אנשים כדי שנוכל להעביר רפורמות ענקיות. 
אנחנו נפרסם עוד היום את העקרונות היסודיים הקשורים לכלכלה ולעסקים ועל בסיסם נקים את הממשלה הבאה בראשות בנט. החל מהיום בלילה אנו מקימים יחד מטות בשטח".

בנט עצמו אמר: "מברוק גדול על היום הזה. היום, ימינה והשולמנים זו משפחה אחת. אנחנו הבית של חצי מיליון העצמאיים ובעלי העסקים בישראל, של כל מי שנאבק לקיים עסק במדינה שלנו. אני יודע מה זה להיות בעל עסק, הקמתי בעשר אצבעותיי. אנחנו יודעים כמה זה קשה, כמה הממשלה לא עוזרת. המטרה שלנו מאוד חדה: להפוך את ישראל לגן עדן לכל מי שרוצה ליזום, לפרוש שטיח אדום כדי שבעלי עסקים יוכלו להצליח.

"כמשפחה אחת אנחנו נילחם ונכניס בממשלה בראשותי מספר מהליכים משמעותיים שישנו את המצב. ימינה נפתחה לכל עם ישראל, שכירים ועצמאיים, דתיים וחילוניים, לחרדים, מסורתיים, יהודים, ערבים – יש מקום לכל מי שמאמין בדרכנו הציונית והלאומית, של כלכלה חופשית, של לתת לאנשים לשגשג ולנפש האדם לפרוח ולהקים עסקים בישראל. היום זה ימינה והשולמנים ביחד"


(אביר קארה בראיון, באדיבות ynet)

בראיון בגלי צה"ל התייחס בשבוע שעבר התייחס קארה לפגישתו עם נתניהו, ואמר כי "נתניהו אמר מה שאני אמרתי. הגענו לפגישה הזו אחרי שסירבנו להצטרף לליכוד. עכשיו אי אפשר לשנות משם דברים משמעותיים לציבור העצמאים, יש קבוצות אינטרסים שהשתלטו. צריכים לבנות מוקד כוח חדש".
מה לגבי הצטרפות למפלגה חדשה, כמו זו של גדעון סער למשל?
"אני מקווה שהמערכת הפוליטית תתחדש ולא פוסל אף אחד, צריך מישהו שיבוא מהשטח, לא מהדברים המוכרים".
אתה מקים מפלגה?
"נצטרך לחכות בימים הקרובים, שיתנו לנו בהסכם קואליציוני את הסעיפים שנגיד, אז כן . צריכים להיות קולניים וחזקים מבפנים ומבחוץ אנחנו מתכוונים לשנות".