יפעת שאשא ביטון מצטרפת למפלגה של סער

המהלך היה צפוי וכעת יצאה ההודעה באופן רשמי, ויו"ר ועדת הקורונה, שמכהנת כעת מטעם הליכוד בכנסת, כשריון של 'כולנו', מצטרפת למפלגה החדשה של סער. טרם ברור אם תתפטר מהכנסת

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/12/20 14:59 כט בכסלו התשפא

יפעת שאשא ביטון מצטרפת למפלגה של סער
רצים ביחד. סער ושאשא ביטון, צילום: יח"צ

כעת זה רשמי. ח"כ יפעת שאשא ביטון חוברת למפלגתו של סער, ותצטרף ליועז הנדל וצבי האוזר שהכריזו בשבוע שעבר על הצטרפותם למפלגה, העונה לשם הזמני 'התקווה החדשה'.

יועז הנדל: "יש לי חובה לעשות הכל כדי שגדעון סער יצליח להיות ראש ממשלה"

ח"כ שאשא-ביטון, המכהנת בכנסת הנוכחית מטעם הליכוד, כשריון של מפלגת 'כולנו' ברשימה, החלה את הקריירה הפוליטית שלה במפלגתו של משה כחלון, ובכנסת ה-20 כיהנה כיו"ר הוועדה לזכויות הילד. לאחר המעבר של יואב גלנט לליכוד, ערב הבחירות לכנסת ה-21, מונתה לשרת השיכון, תפקיד בו כיהנה למעלה משנה, עד להשבעת הממשלה הנוכחית.


(ח"כ שאשא-ביטון בוועדת הקורונה)

מאז יוני האחרון מכהנת שאשא-ביטון כיו"ר ועדת הקורונה. בתפקיד זה זכתה לאהדה כאשר ביטלה את סגירת חדרי הכושר והקניונים בקיץ האחרון, אך בגין פעולה זו ספגה גם מתקפות וביקורת, בעיקר מצד חברי הליכוד.

מאז הודיע גדעון סער על הקמת מפלגתו, בשבוע שעבר, שמה של שאשא-ביטון היה הראשון ברשימת המועמדים להצטרף למפלגה החדשה, וכעת הגיעה ההודעה הרשמית, ימים ספורים לאחר הצטרפותם של יועז הנדל וצביקה האוזר, שפוטרו אמש מתפקידיהם בממשלה ובקואליציה בעקבות ההצטרפות.

טרם ברור האם שאשא-ביטון תלך בעקבותיו של גדעון סער, ותתפטר גם היא מהכנסת. במקרה כזה מי שייכנס במקומה יהיה שבח שטרן, נציג יהודה ושומרון בליכוד.

השרה מירי רגב כתבה בתגובה: "‏יפעת שאשא ביטון - אם נותרה בך טיפת יושרה, התפטרי מיד מהכנסת ותחזירי את המנדט למחנה הלאומי שעליו עשית סיבוב בשביל התועלת האישית שלך. בושה וחרפה".