נתניהו: "אין ספק שאנחנו בדרך לבחירות - כחול לבן לא מכבדים הסכמים"

ראש הממשלה הפנה אצבע מאשימה ישירות לעבר שותפתו הבכירה לקואליציה: "אם נראה גישה אחרת מכיוון כחול לבן נוכל להמשיך לעבוד יחד - אם לא אני חושב שכל אחד מבין שזה מוביל לבחירות". כחול לבן: "מי שמפר הסכמים הוא נתניהו"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/11/20 13:11 י בכסלו התשפא

נתניהו: "אין ספק שאנחנו בדרך לבחירות - כחול לבן לא מכבדים הסכמים"
נתניהו וגנץ, צילום: Israel Sellem

ריח הבחירות באוויר, וכעת גם ראש הממשלה נתניהו מאשר זאת בפומבי. במענה לשאלת כתב חדשות 12 היום (ה') בטקס קבלת הפנים לטיסה המסחרית הראשונה מדובאי, אמר נתניהו כי "כשלא מכבדים הסכמים מהצד של כחול לבן, אין ספק שאנחנו בדרך לבחירות". 

גנץ תקף את נתניהו בסבב ראיונות. הליכוד: "התנהגות שערורייתית"

לדברי נתניהו, "אם אנחנו נראה גישה אחרת מכיוון כחול לבן, ושיתוף פעולה במקום ממשלה בתוך ממשלה אז נוכל להמשיך לעבוד יחד, והוסיף כי "אם לא אני חושב שכל אחד מבין שזה מוביל לבחירות. אני הייתי מעדיף שנהיה מאוחדים ונעסוק בדברים שאנחנו עושים כאן כמו הבאת שלום אמיתי והבאת חיסונים". 

בתגובה לדברים אמרו בכחול לבן כי "מי שמפר הסכמים, תוקע מינויים ומונע את תקציב המדינה ממניעים פוליטיים ואישיים כבר חודשים זה בנימין נתניהו. לא סתם בכל סקר רוב מוחץ של הציבור מאשים את נתניהו בהליכה הצפויה לבחירות - כי זו אמת". 

עוד האשימו בכחול לבן כי "אם לא היה משפט - היה תקציב". כזכור, שר הביטחון גנץ קיים סבב ראיונות בתחילת השבוע, ותקף את נתניהו: "אם ימשיך לשים את האינטרסים שלו על פני אינטרסים אחרים – נגיע לבחירות".

בהמשך פרסמו בלשכת נתניהו הבהרה: "ראש הממשלה נתניהו סבור שאין שום סיבה ללכת לבחירות, אך אמר שאם כחול לבן ימשיכו לקיים ממשלה בתוך הממשלה - הם יגררו בכך את ישראל לבחירות".