מירי רגב תוקפת את אשכנזי: "הגיע הזמן לפתוח את פרשת הרפז - האמת תצא לאור"

מתקפה חריפה בתוך הממשלה: שרת התחבורה מגיבה לאמירתו של שר החוץ כי "פרשת הצוללות חמורה", ואומרת כי הגיע הזמן לפתוח מחדש את פרשת הרפז: "חם בחוץ, שהחמאה על ראשך לא תימס"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 01/07/20 08:54 ט בתמוז התשפ

מירי רגב תוקפת את אשכנזי: "הגיע הזמן לפתוח את פרשת הרפז - האמת תצא לאור"
מירי רגב, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

הממשלה ה-35 הושבעה רק לפני פחות מחודשיים, אך נראה כי היא תתקשה לשרוד זמן רב, במיוחד בשל המתקפות הבלתי פוסקות בין חבריה הבכירים. שרת התחבורה, מירי רגב, תקפה הבוקר (ד') בחריפות את שר החוץ, גבי אשכנזי, על רקע התבטאותו בעניין פרשת הצוללות.

אשכנזי אמר בראיון בגלי צה"ל, בתשובה לשאלה שנשאל בנושא, כי "פרשת הצוללות חמורה. אם יש צורך בחקירה נוספת, אני סומך על המשטרה שתפתח בחקירה". אשכנזי העלה את פרשת הצוללות לכותרות במהלך מערכת הבחירות הראשונה, לפני כשנה וחצי, בראיון בטלוויזיה, ובכחול לבן - עד לפירוקה באפריל האחרון - השתמשו בה שוב ושוב כדי לתקוף את נתניהו בהאשמות שחיתות חמורות, לכאורה.

בתגובה לדבריו של אשכנזי כתבה רגב בטוויטר: "גבי אתה בטוח? נראה שאתה מדבר מספסלי האופוזיציה". ועברה למתקפה אישית חריפה על שר החוץ, בנושא פרשת הרפז והקלטות אביחי מנדלבליט: "אם בחקירות עסקינן אינך חושב שהגיע הזמן לפתוח ולחקור מחדש את פרשת הרפז, פרשה שמוכרת לך ולמנדבליט היטב. להוציא את ההקלטות מהמחשכים?" שאלה רגב, בהתייחסה לדיווחים על מעורבות בעייתית של אשכנזי ומנדלבליט, שכיהנו בעת הפרשה כרמטכ"ל וכפרקליט הצבאי הראשי.

רגב הוסיפה כי "האמת בסוף תצא לאור ויפה שעה אחת קודם. האמת שחם בחוץ, חם... שהחמאה על ראשך לא תימס".