צה"ל תקף משרדים של חמאס בעזה: ירי הרקטות לעבר ישראל נמשך

ההסלמה בדרום נמשכת. מעגל הירי לעבר ישראל הורחב והגיע עד לאשדוד. מטוסי חיל האוויר תקפו המבנה המשמש את מנגנון הביטחון הכללי והמודיעין הצבאי של ארגון הטרור העזתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/19 22:08 כט בניסן התשעט

צה"ל תקף משרדים של חמאס בעזה: ירי הרקטות לעבר ישראל נמשך
צילום: דובר צה"ל

בעקבות  התמשכות הריר הרקטי לעבר יישובי הדרום, לפני מספר דקות תקפו מטוסי קרב של צה״ל מבנה בן שש קומות בשכונת רימאל בצפון הרצועה, בו שכנו משרדים של ארגון הטרור חמאס. המבנה משמש את מנגנון הביטחון הכללי והמודיעין הצבאי של ארגון הטרור העזתי.
 
מדובר צה"ל נמסר: "חמאס משתמש במבנה לצרכים מבצעיים הכוללים הגנה והסתרת תשתיות טרור תוך התעלמות ממיקומו של המבנה בלב שכונת מגורים. הביטחון הכללי הינו מנגנון של ארגון הטרור חמאס המורכב ממספר מנהלות כאשר כל מנהלת אמונה על משימה מסוימת. בשנה האחרונה הותקפו ארבעה מבנים שונים של מנגנון זה דבר שהוביל לפגיעה ביכולותיו".

בתוך כך מעגל הירי לעבר ישראל הורחב.  אזעקת צבע אדום נשמעה לפני דקות אחדות בעיר אשדוד ובמועצה האזורית חוף אשקלון. 

הרב רפי פרץ יו״ר איחוד מפלגות הימין והבית היהודי מסר: "סיימנו את השבת אחרי לא מעט אזעקות כאן בעוטף והבנה שצה"ל תוקף. אני מתחייב כחבר בקבינט בממשלה הבאה לעשות כל שאפשר על מנת לשנות את המצב מול רצועת עזה. לא יתכן שמדינה ריבונית תכיל טרור שכזה. הבית היהודי בראשותי יוביל קו שידרוש להגיב בעוצמה בלתי מתפשרת מחד וחיזוק תושבי עוטף עזה מאידך. החמאס חייב להבין שאם לנו לא יהיה שקט מוחלט השבוע להם יהיה רמדאן כואב".