צוח"כים אתכם "הכי חשוב מה היית בצבא": שמחה רוטמן בסרטון פארודי על מתן כהנא | צפו

סגן השר מימינה מתן כהנא נוהג לספר על שירותו הצבאי כמעט בכל הזדמנות שנקרית בדרכו. חבר הכנסת שמחה רוטמן החליט לעשות קטע למתן כהנא והעלה סרטון פארודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/22 14:30 כח בסיון התשפב

"הכי חשוב מה היית בצבא": שמחה רוטמן בסרטון פארודי על מתן כהנא | צפו
שמחה רוטמן בלוק חדש, צילום: דניאל דהאן

שירות צבאי משמעותי הוא דגל שטובי בני הציונות הדתית אוהבים לנופף בו. בשנים האחרונות הפך השירות הצבאי הקרבי ל"כרטיס הביקור" של רבים מנציגי הציבור המגזריים, או המגזריים לשעבר. חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית בחר להציג את העניין מזווית קצת אחרת ובסרטון פארודי הוא "מתרברב" בעברו המפואר כמש"ק דת.

צפו בסרטון  הפארודי של שמחה רוטמן 

הסרטון של רוטמן מגיע כשבוע לאחר שסגן השר לשירותי דת, חה"כ מתן כהנא, פרסם סרטון שבו הוא מופיע, לבקשת יועצת התקשורת שלו, במדי הטייסת שלו מפני ש"זה מעניין". בעוד שכהנא מבקש לטעון שהרפורמות שביצע במשרד לשירותי דת - הן הדבר המעניין באמת.

צפו בסרטון "לא מעניין?" של מתן כהנא

לסרטונים הללו קדמו התייחסויות חוזרות ונשנות לשירותם הצבאי של חברי הכנסת מהציונות הדתית, למשל מצדו של שר התקשורת יועז הנדל שאמר שהוא מעדיף את וליד טאהא על פני איתמר בן גביר, בין היתר משום שבן גביר לא שירת בצבא. הנדל אמר בעבר לכאן חדשות כי, "בן גביר לא שירת בצבא כמו דברנים אחרים, כל החבורה הזו, בן גביר, גופשטיין, בן ארי, לא מגנים על המולדת אבל יודעים לדבר הרבה".