צוח"כים אתכם הנדל ברגע משעשע: "אני הבן אדם הכי לא סאחי שהיה אי פעם" | צפו

שר התקשורת יועז הנדל מוכר באהבתו לפק"ל קפה, טיולי אופניים ברחבי הארץ ושימוש בעגה צבאית ככל שמתבקש, מטיילים שאלו אותו השבוע, "מה יש לך להגיד על זה שאתה הכי סאחי בממשלה"? | צפו בתשובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/22 17:57 כט באייר התשפב

הנדל ברגע משעשע: "אני הבן אדם הכי לא סאחי שהיה אי פעם" | צפו
השר יועז הנדל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר התקשורת יועז הנדל  חבר ממשלה בכיר, שעוסק בימים אלו ברפורמות תקשורת שונות ופריסת סיבים ברחבי הארץ, יצא לחגוג כמו ישראלים רבים ביום ירושלים  ברחובות הבירה, רגע משעשע נרשם כאשר באחד הרחובות בעיר פגש השר באחד החוגגים שפנה אליו משום מקום ושאל אותו "מה יש לך להגיד על זה שאתה הכי סאחי בממשלה"?. 

שר התקשורת סגן אלוף במיל 'בשייטת 13, אשר מרבה להשתמש בעגה צבאית ומצטלם לא מעט עם פק"לי קפה במסלולי השטח השונים, מיהר להכחיש את התיוג השגוי כלפיו ואמר "חס וחלילה אני הכי לא סאחי בממשלה, האשמות שווא מוחלטות, אני הבן אדם הכי לא סאחי שהיה אי פעם"...  

יועז למה אתה הכי סאחי? צפו בתיעוד המשעשע

 

הנדל: "יום שחרור ירושלים היה תערובת של דת וחילון"

אמש, התייחס שר התקשורת יועז הנדל לאירועי יום ירושלים וכתב בפייסבוק: "יום שחרור ירושלים היה תערובת של דת וחילון. ישראל הציונית שחררה את העיר העתיקה וירושלים של מטה וגילתה בבת אחת את ירושלים של מעלה. צנחנים בכו בכותל, הרב גורן תקע בשופר כמו בימים הנוראים, שערי שמיים נפתחו ושערי העיר שוחררו עם מדים ונשק. זה היה יום חג לכל עם ישראל וכך התייחסו אליו. ההתיישבות העובדת העלתה תבואה בטרקטורים לעיר.

"חניכי תנועות הנוער רקדו ברחובות, וכל קיבוץ או מושב שלח את מיטב בניו ובנותיו לבושים לבן לחגוג. לכל ישראלית וישראלי יש רגש לירושלים, אבל לא כולם מוצאים את עצמם בחגיגות היום הזה. צריך להתאמץ כדי שהיום הזה יחזור להיות יום חג ישראלי, של כולם. אין לנו ירושלים אחרת".