אשכנזי לנתניהו: "מנהיגות צריכה להיות ערכית"

על רקע האשמותיו של נתניהו ביחס להקלטות פרשת הרפז, עונה אשכנזי: "אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתביייש בשבילו"

חדשות כיפה גלעד ארליך, חדשות כיפה 25/02/20 21:04 ל בשבט התשפ

אשכנזי לנתניהו: "מנהיגות צריכה להיות ערכית"
עונה להאשמות, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

על רקע דבריו של ראש הממשלה נתניהו בכינוס פוליטי מוקדם יותר הערב (שלישי) במגדל העמק, בהם טען  ש"כשההקלטות של אשכנזי ומנדלבליט יתפרסמו אשכנזי לא יוכל להיות שר הביטחון ולדעתי יפרוש מהפוליטיקה" והסביר זאת בין השאר, בהתבטאויותיו של אשכנזי ביחס לעדה הדרוזית.

נתניהו. שולח מסר לחמאס

תוקף את אשכנזי
צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

מצייץ הערב (שלישי) אשכנזי את תגובתו לדברים: "שמעתי הערב את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתביייש בשבילו. אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה - למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית - תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין".

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו: "אם תמשיך לשקר נאלץ לפרסם את הניסיונות שלך להצטרף לליכוד ואת הסירובים שקיבלת בגלל הדברים הנוראיים שאמרת בהקלטות שלך. עזוב פוליטיקה, קודם תתנצל בפני בני העדה הדרוזית, אחינו ואהובינו. זאת אזהרה אחרונה"

עליית המדרגה היום בתקיפות ההדדיות בין כחול לבן והליכוד, החלה על רקע דבריו של יו"ר כחול לבן בני גנץ הבוקר בהם תקף את ראש הממשלה וציין כי רוצה לחוקק את ה"חוק הצרפתי" שיאפשר לו לחמוק מכתב אישום, כמו כן, אף אמר  שהוא בעד שהמערכת המשפטית תהיה עליונה על המערכת הפוליטית. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן