נתניהו תוקף: "משהו לא טוב עובר על גנץ"

ראש הממשלה עובר להילוך גבוה כנגד גנץ: "תפקיד ראש הממשלה מאוד מאתגר וזה גדול על גנץ. רואים את זה בכל ראיון ובכל הופעה". על הקלטות אשכנזי: "מזעזע לשמוע רמטכ"ל שמדבר ככה"

חדשות כיפה גלעד ארליך, חדשות כיפה 25/02/20 20:11 ל בשבט התשפ

נתניהו תוקף: "משהו לא טוב עובר על גנץ"
נתניהו. תוקף, צילום: shutterstock

בכנס פוליטי הערב (ג') במגדל העמק, תוקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את בני גנץ במילים קשות: "ברור מאליו שמשהו לא טוב קורה אצל בני גנץ. זה מעבר לחילוקי דעות. משהו קורה. אולי כתוצאה מכניסה לחיים הציבוריים או לחשיפת פרשת המימד החמישי. משהו קורה. והדבר הזה מעורר שאלות האם אנחנו יכולים להמר על עתידנו".

נתניהו הוסיף כי "תפקיד ראש הממשלה מאוד מאתגר וזה גדול על גנץ. רואים את זה בכל ראיון ובכל הופעה. מיקוד וחדות של המחשבה ואלה לא דברים של מה בכך. להטיס את המטוס הזה שנקרא מדינת ישראל ולהביא אותו למחוז חפצו זאת פעולה מאוד קשה, ואני אומר באחריות שמשהו לא טוב קורה שם ואסור להמר על זה, לכן צריך להצביע ליכוד כדי שנוביל את ישראל בביטחה".

כמו כן, הזכיר נתניהו את הקלטות אשכנזי, בפרשת הרפז, אשר אסורות בפרסום בצו בית משפט, "שמעתי שגבי אשכנזי אמר בהקלטות שלו אמירות מזעזעות על אחינו הדרוזים שקשרו את גורלם לחיילינו. אני חיייב את חיי להם. לא אשכח זאת. לחמתי איתם. שלחתי אותם אל הקרב וביקרתי אותם בביקורי תנחומים. לשמוע רמטכ״ל שמדבר ככה נגדם זה מזעזע.
אני אומר לגנץ ולאשכנזי זו בושה והם חייבים לגנות זאת".עוד הוסיף: "צו איסור פרסום מונע ממני לפרט זאת אבל כל אזרח היה מתוקמם. לכן אני דורש את פרסום ההקלטות עוד לפני הבחירות"

בני גנץ. מטיל ספק בנתניהו

מעדיף את בגץ
צילום: פלאש 90

נזכיר כי התקפותיו של ראש הממשלה באות על רקע דברי יו"ר כחול לבן הבוקר, שהוא בעד שהמערכת המשפטית תהיה עליונה על המערכת הפוליטית. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן