בעקבות הפרסום בחדשות כיפה: הרב פרץ הוזמן להעביר שיעור מול בנות המדרשה

בעקבות הפרסום על סירובו של הרב פרץ לדבר עם תלמידות מדרשת לינדנבאום, הרב כתריאל ברנדר הזמין עם יו"ר הבית היהודי להעביר שיעור בפני בנות המדרשה- פרץ נענה בחיוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/19 21:55 יד באייר התשעט

בעקבות הפרסום בחדשות כיפה: הרב פרץ הוזמן להעביר שיעור מול בנות המדרשה
הרב רפי פרץ נואם, צילום: מירי שמענוביץ

לאור הפרסום בחדשות כיפה כל סירובו של הרב פרץ לדבר בפני תלמידות מדרשה לפני גיוס בשל התנגדותו לגיוס נשים, נשיא רשת רשת אור תורה סטון הרב כתריאל ברנדר, ברר את הנושא עם יו"ר הבית היהודי, שהסביר שהייתה אי הבנה. בסיום השיחה הרב ברנדר הזמין את הרב פרץ לתת שיעור לבנות המדרשה, והרב פרץ נענה בחיוב.

בשבת האחרונה התארחו תלמידות מדרשת לינדנבאום ביישוב אלעזר. במקרה הרב פרץ התארח שם עם משפחתו בשל אירוע משפחתי. אב של אחת התלמידות ביקש מפרץ לתת לבנות 'טיפים' לקראת הגיוס אך פרץ סירב.

מלשכת פרץ נמסר כי  לרב היה אירוע משפחתי שלא יכל לבטל ולכן הבקשה לא הייתה רלוונטית: "כרבצ״ר לשעבר, הרב רפי מאמין שברגע שהבת התגייסה לצה״ל היא צריכה חיזוק ותמיכה רוחנית כמו בנים שמתגייסים". 

מרשת לינדנבאום נמסר: "במדרשה מכשירים את הבנות גם ללימוד תורה וגם לתרום למדינה. הכנת הבנות לשירות הצבאי מתוך לימוד תורה אמיתי ומשמעותי, ואפשרותן להתגייס במסלול ייעודי המאפשר שמירה על אורח חייהן, מאפשר להן לשרת שירות משמעותי ולתרום בצורה הראויה ביותר לצה"ל ובמקומות החשובים ביותר בו. אנו רואים במסירותן של הבנות והתחייבותן הן לתורה והן למדינה, קידוש שם שמיים שראוי להערכה".