כמו דייג: כך קשיש בן 72 גנב תכשיטים מחנות יוקרה בירושלים

בן 72 ש"דג" תכשיטי יוקרה מחנות בירושלים וגנב אותם נעצר לחקירה במשטרה |חשוד בן 60 נעצר בחשד לפריצה וגניבת רכוש תוך ניצול תמימותם של קשישים 

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 10:49 י באלול התשפג

כמו דייג: כך קשיש בן 72 גנב תכשיטים מחנות יוקרה בירושלים
חוט הברזל בו השתמש החשוד לצורך גניבת התכשיטים |, צילום: דוברות משטרה

בני הגיל השלישי מאופיינים לא פעם ככאלה הנהנים מחופשה ארוכה ומתמשכת תוך קבלת כספי פנסיה מפנקת. אולם, ככל הנראה לא כולם כאלה. קשיש בן 72 נעצר על ידי המשטרה לאחר ששדד תכשיטים מחנות יוקרה בירושלים.

ביום שישי בשעות הערב, התקבל דיווח ממאבטחי מלון במרכז העיר ירושלים על כך שנתפס חשוד שניסה לפרוץ לעסק שבמתחם המלון. למקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים שלקחו לחקירה את החשוד, לאחר שנחקר במשטרה החשוד נעצר ונכלא.

על פי החשד, במהלך החודש האחרון הגיע החשוד מספר פעמים למקום ובדרך מתוחכמת הצליח ליטול לרשותו תכשיטים שונים שהונחו בחלון התצוגה של העסק, זאת ככל הנראה באמצעות חוט ברזל עמו "דג" את התכשיטים יקרי הערך. אמש בצאת השבת הובא החשוד בפני בית במשפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים נוספים. חקירת המשטרה נמשכת במטרה למצות עמו את הדין.

חשוד בן 60 נעצר בחשד לפריצה וגניבת רכוש תוך ניצול תמימותם של קשישים

במסגרת פעילות סמויה של תחנת לב ת"א עצרו השוטרים בשבוע שעבר תושב אור יהודה בן 60, לאחר שיצא מדירה בפתח תקווה אליה על פי החשד ביצע התפרצות. בחיפוש שבוצע על החשוד וברכבו נתפס רכוש מהדירה ממנה נמלט.

במסגרת החקירה שניהלה תחנת לב ת"א הצליחו השוטרים לקשור את החשוד למספר התפרצויות וגניבות נוספות, אשר על פי החשד ביצע במהלך החודש האחרון, חלקן תוך ניצול חולשתם ותמימותם של קשישים, לדירותיהם נכנס על פי החשד באמתלות שונות וגנב מהם רכוש וכסף מזומן רב. כמו כן, תפסו השוטרים ברשות החשוד רכוש החשוד כגנוב מאירועי ההתפרצויות ומזומן בסכום העולה על 80,000 שקלים.

החשוד נעצר לחקירה ביום 24.8.23 וביום למחרת הובא לדיון הארכת מעצר, שם שוחרר בתנאים מגבילים על ידי בית משפט השלום בת"א. המשטרה עררה על מעצרו בבימ"ש המחוזי שהחליט לשחררו בתנאים.