טלי גוטליב עוקצת: "כל הכבוד ליועמ"שית מיארה"

לאחר שיועצי נתניהו הוזמנו לשימוע בשל "הטרדת עד בנסיבות מחמירות", חברת הכנסת מהליכוד תוקפת את היועמ"שית: "את גליקמן שלדברי פילבר איים עליו אפילו לא טרחה לחקור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 22:09 ב בתמוז התשפג

טלי גוטליב עוקצת: "כל הכבוד ליועמ"שית מיארה"
טלי גוטליב, תוקפת את חברה לסיעה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

טלי גוטליב מגיבה להחלטתה של היועמ"שית להזמין לשימוע את יועצי נתניהו, ותקפה אותה על כך שלטענתה היא פועלת בצורה מפלה: "כל הכבוד ליועמש"ית מיארה! עושה בדיוק מה שמצופה ממנה" פתחה וכתבה בציוץ ששיתפה בטוויטר. "את יועצי נתניהו הזמינה לשימוע בגין הטרדת העד פילבר שכלל לא התלונן, ואת גליקמן שלדברי פילבר איים עליו אפילו לא טרחה לחקור. כל הכבוד לממשלת ימין על הותרת מיארה מינויו הפוליטי של סער בתפקידה. העיקר שאהרון ברק מרוצה".

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הודיעה היום לעורכי דינם של יועצי נתניהו יונתן אוריך, עופר גולן וישראל איינהורן כי נשקלת העמדתם לדין פלילי, בכפוף לשימוע, בגין עבירה של הטרדת עד בנסיבות מחמירות. זאת בשל הטרדתו לכאורה של עד המדינה בתיק 4000, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה (מומו) פילבר. ההחלטה התקבלה על דעתו של פרקליט המדינה.

יועמדו לדין בכפוף לשימוע

לאחר החלטת ביהמ"ש העליון נערכה השלמת חקירה בלהב 433, במסגרתה נערכו החיפושים בטלפונים ונגבו ההודעות מהמעורבים הרלוונטיים. עם גמר השלמת החקירה, הועבר תיק החקירה לידי הפרקליטות באוגוסט 2022. מאז התקיימו בפרקליטות, בדרגים שונים, דיונים והתייעצויות בנוגע לסוגיות שונות העולות מהתיק, בסופם הוחלט, כאמור, לשקול את העמדתם של החשודים לדין פלילי, בכפוף לשימוע.