ילדה בת 7 נשכחה ברכב לילה שלם - כך גילו זאת ההורים

שני מקרים של שכחת ילדים בירושלים בהפרש של מספר שעות. ילדה בת 7 נשכחה לילה שלם, שכנים חילצו אותה מהרכב וההורים הופתעו כשדפקה על הדלת - האם נלקחה לחקירה

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 01/06/23 13:47 יב בסיון התשפג

ילדה בת 7 נשכחה ברכב לילה שלם - כך גילו זאת ההורים
ילדה נשכחה ברכב, מצב מסכן חיים, צילום: shutterstock

שכחת ילדים ברכב: שני מקרים תוך שעות ספורות של ילדים שנשכחו ברכב בירושלים. באחד המקרים, בשעה 7 הבוקר דיווח אזרח על ילדה נעולה ברכב בשכונת רמת שרת שבדרום ירושלים. שוטרים שהגיעו במהירות למקום, הבחינו כי האזרח מסייע לילדה תוך הסבר כיצד לפתוח את נעילת הרכב ולאחר זמן קצר היא חולצה מתוכו. 

ילדה חזרה לביתה הסמוך שם פגשה בהוריה המופתעים

מבירור המקרה, עולה כי המשפחה שבב לביתה לקראת חצות והילדה נשכחה ברכב מאז. שוטרי תחנת מוריה הובילו את הילדה חזרה לביתה הסמוך שם פגשה בהוריה המופתעים והאם הועברה לחקירה בתחנת המשטרה.

ילד ברכב, אילוסטרציה

ילד ברכב, אילוסטרציה צילום: shutterstock

ילד כבן 4 שנשכח במשך כחצי שעה

במקרה נוסף הבוקר, בדרום העיר, התקבל דיווח על ילד כבן 4 שנשכח במשך כחצי שעה ברכב אביו. שוטרי תחנת עוז של מחוז ירושלים שהגיעו למקום, הבחינו כי הילד מטופל ע"י גורמי הרפואה והוא פונה במצב קל לבדיקות. אביו של הילד זומן בהמשך לתחנת המשטרה לבירור נסיבות המקרה.

שכחת ילדים ברכב, בפרט בחודשי הקיץ החמים, עלולים להסתיים באסון, כפי שקורה למרבה הצער לא אחת מידי שנה. חשוב לזכור בסיום נסיעה ולוודא כי לא נשכח אף ילד במושב האחורי, במשטרה ממליצים להתקין מערכת התרעה מתאימה בכדי להימנע ממקרים מסוכנים מעין אלו.