פיגוע בחווארה: 2 חיילים נפצעו באורח קשה ובינוני מירי

שני חיילים מישיבת ההסדר בשדרות, נפצעו באורח בינוני-קשה מירי מרכב חולף בחווארה. כוחות רבים פרסו מחסומים באזור בניסיון לאתר את רכב המחבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/03/23 19:33 ג בניסן התשפג

פיגוע בחווארה: 2 חיילים נפצעו באורח קשה ובינוני מירי
צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

פיגוע ירי בחווארה: שני ישראלים נפצעו הערב (מוצאי שבת) באורח בינוני-קשה מירי מרכב חולף בחווארה. צוותי רפואה הגיעו למקום ופינו את הפצועים בהכרה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בתוך כך, כוחות רבים פרסו מחסומים באזור בניסיון לאתר את רכב המחבלים.

נזכיר כי זהו פיגוע הירי השלישי בכפר תוך חודש. בראשון האחרון, דיוויד שטרן, תושב איתמר, נפצע באורח קשה בפיגוע ירי בחווארה. שטרן, בוגר יחידת המארינס, הגיב בירי על המחבל ואף פצע אותו ובהמשך גם התפנה לאמבולנס כשהוא על רגליו. יומיים לאחר מכן, השתפר מצבו וסיפר מה בדיוק קרה באותם רגעים.

יוסי דגן: "הממשלה ממשיכה את מדיניות הממשלה הקודמת"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, התייחס לפיגוע שהתרחש בחווארה. "זה מרגיש כמו הפקרות, שלושה פיגועי ירי באותו טווח של מטרים ספורים, בכביש מרכזי כביש חווארה.הכתובת לא על הקיר היא מדממת מהקיר, אני דורש מראש הממשלה, משר הביטחון ומכל שרי הממשלה להודיע הערב על החזרת המחסומים הביטחוניים באזור שכם וחווארה, על סגירת החנויות בחווארה כדי למנוע את הפקקים שבחסותם שני הפיגועים הקודמים יכלו להתרחש ויציאה למבצע צבאי כנגד הרשות הפלסטינית הטרוריסטית לאיסוף הנשקים והחזרת ההרתעה".

צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

עוד הוסיף ואמר כי "אנחנו לא נעשה הנחה לממשלה כי אני וחברי בחרנו בה. הממשלה הזו ממשיכה את מדיניות הממשלה הקודמת וזה עולה בדם, אני דורש מראש הממשלה, שר הביטחון וכל שרי הממשלה תתעשתו אנחנו לא ניתן להפקיר את ביטחון ישראל. לא בשומרון לא בתל אביב ולא בכל מקום במדינת ישראל".