לקראת הריסה: צה"ל מיפה את בית המחבל מחווארה

שבועיים וחצי אחרי שחוסל בג'נין, כוחות צה"ל החלו במיפוי לקראת הריסה של ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בחווארה בו נרצחו האחים הלל ויגל יניב הי"ד

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/23 08:42 כט באדר התשפג

לקראת הריסה: צה"ל מיפה את בית המחבל מחווארה
יגל והלל יניב הי"ד, צילום: צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כוחות הביטחון פעלו במהלך הלילה בשכם למיפוי ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי בחווארה, בו נרצחו האחים סמל-ראשון הלל מנחם יניב ויגל יעקב יניב הי"ד, תושבי הר ברכה שהותירו אחריהם הורים ואחים קטנים. 

שבוע וחצי לאחר הפיגוע - חוסל המחבל

נזכיר כי, כשבוע וחצי לאחר הפיגוע הקטלני בו נרצחו האחים הלל ויגל יניב, כוחות של צה"ל פעלו לאור יום במחנה הפליטים בג'נין וחיסלו ארבעה מחבלים. אחד המחבלים שחוסלו, עבד אל פתאח ח'רושה, הוא המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה. על פי מקורות פלשתינים, כוחות הביטחון כיתרו את אחד הבתים במחנה הפליטים בעיר ובמקום התפתחו חילופי אש בין הכוחות למחבלים.

מבצע שובר גלים

צה"ל בפעולה, ארכיון, צילום: דובר צה"ל

"אבן נגולה מליבנו כששמענו שהמחבל חוסל"

בעקבות כך, אסתי ושלום יניב, הוריהם של הלל ויגל הי"ד, הגיבו על החיסול המחבל ואמרו כי, "אבן נגולה מליבנו כששמענו שהמחבל חוסל ולא נעצר. אנחנו מרגישים למרות הקושי, את הקב"ה לידנו, מוביל אותנו ואנו מודים שהאבל הופך לשמחה, נוחמנו קצת בחיסולו של המחבל".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il