ח"כ מיש עתיד: "גם בגרמניה הנאצית עלו לשלטון בצורה דמוקרטית"

חבר הכנסת רם בן ברק אמר מעל בימת הכנסת כי גם הנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית: "אתם חושבים שנסכים לחיות בדיקטטורה שלכם?" | נתניהו: "האופוזיציה ירדה מהפסים"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 20/02/23 19:00 כט בשבט התשפג

ח"כ מיש עתיד: "גם בגרמניה הנאצית עלו לשלטון בצורה דמוקרטית"
צילום: Gili Yaari/Flash90

מליאת הכנסת התכנסה היום (ב') לקראת ההצבעות על הסעיפים הראשוניים של הרפורמה במערכת המשפט. עם עלייתו של יו"ר ועדת חוקה, חבר הכנסת שמחה רוטמן לנאום, חכי"ם של האופוזיציה הניפו דגלי ישראל במליאה וקראו לעברו: "בושה".

בתוך כך, חבר הכנסת רם בן ברק מיש עתיד, עלה לנאום ואמר כי "גם בגרמניה הנאצית עלו לשלטון בצורה דמוקרטית". עוד הוסיף ואמר כי "אתם חושבים שנסכים לחיות בדיקטטורה שלכם? לא ניתן לכם להרוס את מה שבנינו כאן במשך 75 שנה".

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ, דני שם טוב

נתניהו: "האופוזיציה ירדה מהפסים"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיב לדבריו של בן ברק ואמר כי "האופוזיציה ירדה מהפסים. רם בן ברק משווה באופן מביש ושערורייתי את ממשלת ישראל לנאצים. מובילי המחאה ניסו לכלוא חברי קואליציה בבתיהם. חברי האופוזיציה ביזו את דגל ישראל במליאת הכנסת. האופוזיציה ירדה מהפסים –אנחנו ממשיכים!".

גם השר לביחון לאומי הגיב לדבריו של חבר הכנסת מיש עתיד ואמר כי "נחצו כל הקווים האדומים. זה התחיל בחסימת בתים של ח"כים ושרים, עבר לאנרכיה וחסימות כבישים ועכשיו רם בן ברק משווה את חברי הממשלה לנאצים. אני דורש מיאיר לפיד לגנות באופן מיידי את ההשוואה החמורה והמבישה הזו".