סמוטריץ תוקף את לפיד: "הפכת להיות תומך של ה-BDS?"

יו"ר הציונות הדתית תקף את יו"ר האופוזיציה וטען כי הוא מנהל קמפיין פוליטי שפוגע בכלכלה הישראלית: "היית ראש ממשלה ושר אוצר לשעבר, מה קרה לך? אין לך טיפת אחריות?"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 30/01/23 14:35 ח בשבט התשפג

סמוטריץ תוקף את לפיד: "הפכת להיות תומך של ה-BDS?"
שר האוצר סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בישיבת סיעה של "הציונות הדתית", תקף שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', את יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד וטען כי הוא מנהל "קמפיין פוליטי כדי לפגוע ולגרום נזק לכלכלה הישראלית", על רקע הסרטון שפרסם ברשתות החברתיות.

"ראיתי אתמול סרטון שיאיר לפיד פירסם במיוחד, שהמסקנה שלו היא שצריך להוציא השקעות ממדינת ישראל ולהעביר לסינגפור. אני רוצה לפנות אליך יאיר, אתה ראש ממשלה ושר אוצר לשעבר, מה קרה לך? אין לך טיפת אחריות? הפכת להיות תומך של הBDS? המהלכים האלו של האופוזיציה עלולים חלילה לגרום לנזק מסוים לטווח קצר, אך אנו משוכנעים שהכלכלה הישראלית גדולה וחזקה מהם ותמשיך לצמוח לעוד שנים רבות יחד עם הרפורמות שאנחנו מביאים עכשיו ועם התקציב האחראי והמאוזן שאנחנו נביא לממשלה בחודש הבא".

לפיד, ספד לרב דרוקמן

לפיד, ספד לרב דרוקמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"כל מי שמכיר את התוכניות שלנו לשנים הקרובות יודע שכלכלת ישראל תתחזק"

עוד הוסיף ואמר כי "בכלכלה הדרך הנכונה והמומלצת על ידי המומחים המובילים בעולם היא לשים בצד את רעשי הרקע ולהתמקד בנתונים ובמספרים, וכל מי שמכיר את התוכניות שלנו לשנים הקרובות יודע שכלכלת ישראל תתחזק ותצמח בעזרת השם".

בסיום דבריו אמר כי "לכן אני יכול לומר בלב שלם לאזרחי ישראל שהם יכולים לסמוך על הממשלה, על הכלכלה הישראלית, על התעשייה הישראלית, על תעשיית ההיי-טק שלנו, על היזמות הישראלית, על המוסדות הפיננסיים הישראלים ועל הבורסה הישראלית. הם גדולים וחזקים יותר מכל קמפיין פוליטי נקודתי ורגעי כזה או אחר".