המחבל מאהר יונס שוחרר מהכלא הישראלי והמשטרה בדריכות שיא

אחרי ארבעים שנה בכלא קציעות, שוחרר המחבל שהיה שותף בחטיפת ורציחת החייל אברהם ברומברג הי"ד | במשטרה רוצים למנוע מראות של חגיגות; בן גביר: "אסור לנו בשום אופן לאפשר עבירות חמורות של עידוד ותמיכה בטרור בכל מקום במדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/23 07:45 כו בטבת התשפג

המחבל מאהר יונס שוחרר מהכלא הישראלי והמשטרה בדריכות שיא
אילוסטרציה, צילום: משה שי, פלאש 90

אחרי 40 שנה בכלא הישראלי באשמת פעולות טרור חמורות, המחבל מאהר יונס שוחרר הבוקר (ה') מכלא קציעות. בצל השחרור, כוחות משטרה גדולים כבר נפרסו הלילה באזור ואדי ערה במטרה לסכל כל ניסיון לארגן חגיגות ואירועי תמיכה בו.

המחבל: "מתרגש לראות את הדור הצעיר", במשטרה דרוכים

יונס, שותף ברצח החייל אברהם ברומברג, אמר ביום שלישי האחרון כי הוא "מצפה לפגוש את ההמון הפלשתיני". הוא הוסיף: "אני מחכה לרגע שבו אהיה חופשי, אחרי שנים מאחורי סורג ובריח. אני מתרגש לראות את הדור הצעיר מלא הערכים, המודעות והידע".

חגיגות עם שחרור כרים יונס

חגיגות עם שחרור כרים יונס צילום: Jamal Awad/FLASH90

כאמור, במשטרה חוששים ומפקד מחוז חוף של המשטרה הנחה למנוע כל מעשה של אהדה או עידוד מעשי טרור במסגרת שיחרורו. הכוחות יהיו פרוסים באזור במהלך כל סוף השבוע. נזכיר כי שחרורו של בן דודו, כרים יונס, עבר בחגיגות גדולות ובמשטרה רוצים למנוע הישנות של המחזות הללו.

בן גביר: "עיניהם של כל אזרחי ישראל נשואות לאירוע הזה"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמר כי "האירוע הזה הוא מבחן הריבונות שלנו ואסור לנו בשום אופן לאפשר עבירות חמורות של עידוד ותמיכה בטרור בכל מקום במדינת ישראל. עיניהם של כל אזרחי ישראל נשואות לאירוע הזה וככל שנהיה חדים, תקיפים וברורים יותר, האמירה תהיה ברורה יותר, שמדינת ישראל וכוחות הביטחון לא יאפשרו אירועים כאלה תחת ריבונותינו. אני סומך עליכם שתעשו את הטוב ביותר וכולי תקווה שהאירוע יסתיים בהצלחה מלאה וללא תמיכה והסתה לטרור ובפעילות משותפת נביא תוצאות טובות למען מדינת ישראל והריבונות שלנו".


(כתבה מתוך כאן חדשות: לקראת שחרורו של מאהר יונס)