בחירות 2022

ביש עתיד נערכים לקרב אחרון: "יש לנו שבועיים להחליט לאן ישראל הולכת"

בפתח ישיבת סיעתו אמר ראש הממשלה לפיד כי 'היום מתחילה מערכת הבחירות'. בהמשך מנה לפיד את שלושת הדברים העיקריים בממשלתו: תוכנית 'חוק וסדר', יוקר המחיה והגנת הדמוקרטיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 10:54 כג בתשרי התשפג

ביש עתיד נערכים לקרב אחרון: "יש לנו שבועיים להחליט לאן ישראל הולכת"
יאיר לפיד, צילום: Gideon Markowicz/Flash90

ביש עתיד נערכים לישורת האחרונה בבחירות. היום (ג') בפתח ישיבת הסיעה, נאם יושב ראש המפלגה יאיר לפיד כשהוא מדגיש את עיקרי פעולות הממשלה בזמן כהונתה והחשיבות של מערכת הבחירות מבחינתו.

דבריו של לפיד, צפו:

"הבחירות מתחילות היום"

"מבחינת רוב אזרחי ישראל, שהיו עסוקים עד עכשיו בחגים, היום מתחילה מערכת הבחירות" פתח לפיד והמשיך: "יש לנו פחות משבועיים להחליט לאן מדינת ישראל הולכת. האם היא חוזרת אחורה, לפוליטיקה מושחתת, אלימה וחסרת אחריות, או שאנחנו בוחרים בעתיד של הילדים שלנו".

שלושת הפעולות העיקריות של הממשלה

בהמשך דבריו ציין לפיד את עיקרי פעולות הממשלה ומה שמבחינתו עומד בראש סדר העדיפויות. "יש שלושה דברים גדולים שאנחנו עושים עכשיו" אמר לפיד תוך שהוא מציין את תוכנית 'חוק וסדר', המאבק ביוקר המחיה והשמירה על הדמוקרטיה לדבריו.

בהמשך מנה לפיד את הישגי הממשלה בשנה וחצי האחרונות: "נשיא ארה"ב היה פה וחתם על הצהרת ירושלים, התחייבות לבטחונה ושלומה של ישראל. יצאנו למבצע צבאי מהיר ומוצלח בעזה, פגענו בג'יהאד האיסלאמי מכה קשה. עצרנו את הסכם הגרעין עם איראן. סגרנו הסכם היסטורי עם לבנון על הגבול הימי. בנינו תוכנית להעלאת קצבאות הזקנה, העברנו רפורמות שיורידו את יוקר המחיה וחיזקנו את המשטרה ומג"ב".

לפיד סיכם: "על זה הבחירות. על השאלה אם אנחנו רוצים במדינה הזו עתיד משותף והישגים כלכליים ובטחוניים, או שאנחנו חוזרים לשנאות ולכעסים ולשחיתות של העבר. אנחנו מציעים למדינת ישראל מנהיגות, אנחנו מציעים ערכים, אנחנו מציעים תקווה, כבוד הדדי וטוב משותף".