נתפסו על חם: שני קטינים נעצרו בעת שנהגו ברכב גנוב

במהלך פעילות יזומה, השוטרים זיהו רכב החשוד כגנוב הנוסע על כביש 60 | בלשי המשטרה וכח יס"מ ביצעו חסימות במקום ועצרו את שני החשודים תושבי רמאללה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/22 14:33 י באלול התשפב

נתפסו על חם: שני קטינים נעצרו בעת שנהגו ברכב גנוב
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות יזומה הבוקר (ג'), זיהו השוטרים רכב החשוד כגנוב הנוסע על כביש 60 סמוך לצומת שילה שבבנימין. בלשי המשטרה וכח יס"מ ביצעו חסימות במקום ובשלב מסוים הבחינו ברכב החשוד במהלך נסיעה סמוך לצומת מעלה לבונה. השוטרים עצרו את הרכב ובו שני חשודים. מבדיקה נמצא כי הרכב מסוג מאזדה בו נתפסו החשודים, נגנב מאזור המרכז לפני כחודשיים.

הרכב הגנוב

הרכב הגנוב צילום: דוברות המשטרה

שני החשודים שנתפסו, קטינים תושבי רמאללה, נעצרו לחקירה. משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות גנבי הרכב המנסות לפגוע בביטחונם ורכושם של התושבים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים.

פלשתיני בן 14 נעצר "על חם" בידי השוטרים בעת שנהג ברכב גנוב

כזכור, לפני כשבועיים, במהלך פעילות יזומה של המשטרה סמוך לישוב שילה, עצרו השוטרים רכב אשר העלה את חשדם. השוטרים חסמו את דרכו של הרכב החשוד וזה ניסה להימלט עד שנעצר כעבור כמה מאות מטרים. מבדיקה נמצא כי הרכב מסוג מאזדה בו נתפס החשוד, נגנב מאזור המרכז לפני מספר חודשים.

בבדיקה שערכו השוטרים לחשוד, הופתעו השוטרים לגלות כי מדובר בקטין פלשתיני בן 14 בלבד, תושב הכפר חרבת פלאח. הקטין נעצר לחקירה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות גנבי הרכב המנסות לפגוע בביטחונם ורכושם של התושבים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".