פלשתיני שחשוד בגניבת כלי רכב ממקומות שונים בארץ נעצר בחשד שניסה לדרוס שוטר

פלשתיני בן 33 נגדו עומדים מספר חשדות בגניבת כלי רכב בישראל, נעצר בחשד כי לפני כשלושה שבועות ניסה לדרוס שוטר ופגע בניידת משטרה | אמש: פלשתיני בן 14 נעצר "על חם" בידי השוטרים בעת שנהג ברכב גנוב

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 21/08/22 15:09 כד באב התשפב

פלשתיני שחשוד בגניבת כלי רכב ממקומות שונים בארץ נעצר בחשד שניסה לדרוס שוטר
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

לפני כשלושה שבועות ביצעו שוטרי הסיור של תחנת המשטרה באריאל פעילות יזומה במטרה לאתר כלי רכב גנובים. הפעילות המבצעית שכמעט והסתיימה בדריסתו של שוטר על ידי פלשתיני תושב יו"ש, הגיעה אמש (ש') לסיומה עם מעצרו של הנהג הפלשתיני.

במהלך הפעילות הגיע לכיוון המחסום שהוצב סמוך לכפר תפוח שבשומרון רכב אשר העלה את חשדם של השוטרים, והם סימנו לו לעצור. הנהג החשוד הבחין בחסם וכאשר התקרב לעבר השוטרים האיץ את רכבו תוך שהוא מסכן את חייו של אחד השוטרים אשר נאלץ להתחמק מהרכב הנוסע לכיוונו. השוטר ביצע נוהל מעצר חשוד, אך החשוד הצליח להימלט תוך שהוא פוגע בניידת המשטרה שעמדה בדרכו. 

בעקבות הבריחה פתחה המשטרה בחקירה במהלכה בוצעו פעולות רבות לאיתור החשוד. כאמור, אמש נסגר המעגל, כאשר אותר מיקומו של החשוד בצומת חארס שבשומרון. כוחות המשטרה הגיעו למקום ובפעילות מתוכננת עצרו את החשוד. מדובר בפלשתיני תושב הכפר קבלאן בן 33, שחשוד במקרים נוספים של גניבת כלי רכב ממקומות שונים בארץ. החקירה בעניינו נמשכת.

אמש: פלשתיני בן 14 נעצר "על חם" בידי השוטרים בעת שנהג ברכב גנוב

במהלך פעילות יזומה של המשטרה סמוך לישוב שילה אמש (ש') עצרו השוטרים רכב אשר העלה את חשדם. השוטרים חסמו את דרכו של הרכב החשוד וזה ניסה להימלט עד שנעצר כעבור כמה מאות מטרים. מבדיקה נמצא כי הרכב מסוג מאזדה בו נתפס החשוד, נגנב מאזור המרכז לפני מספר חודשים.

בבדיקה שערכו השוטרים לחשוד, הופתעו השוטרים לגלות כי מדובר בקטין פלשתיני בן 14 בלבד, תושב הכפר חרבת פלאח. הקטין נעצר לחקירה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות גנבי הרכב המנסות לפגוע בביטחונם ורכושם של התושבים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים".

הרכב בו נהג בן ה-14

הרכב בו נהג בן ה-14 | צילום: דוברות המשטרה