מנסור עבאס מאיים: "יש לי המון ראיות למגעים עם נתניהו"

יו"ר רע"מ מאיים על יו"ר הליכוד כי אם הוא ימשיך לתקוף את מפלגתו הוא ייחשוף את ההתכתבויות איתו: "אני בדרך כלל לא חושף שיחות, אבל כשנתניהו ממשיך להאשים אותנו יום יום שאנחנו תומכי טרור - יש גבול"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/22 21:24 ל באב התשפב

מנסור עבאס מאיים: "יש לי המון ראיות למגעים עם נתניהו"
מנסור עבאס, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות קמפיין הבחירות של מפלגת הליכוד, חבר הכנסת מנסור עבאס מעביר מסר ברור לעומד בראשה, בנימין נתניהו. בראיון לחדשות 12, אמר עבאס כי יש ברשותו "המון ראיות" למגעים שניהל עם נתניהו בשנה שעברה.

"תבוא העת שנגיב לכל ההסתה הזאת,תניהו שניהל אתנו משא ומתן יוצא בסרטונים ומאשים אותנו שאנו תומכי טרור כאילו אין רשויות אכיפה. אם היינו תומכי טרור היינו במקום אחר לגמרי", אמר עבאס לחדשות 12.

עבאס: ההסתה נגדנו היא מסוכנת ולא קמפיין פוליטי לגיטימי

בעקבות הפגישה סמוטריץ' ובן גביר בביתו של נתניהו, ציין יו"ר רע"מ כי גם הוא הוזמן לבית בקיסריה. "כאשר פורסם שנתניהו אירח את סמוטריץ' ובן גביר בבית שלו בקיסריה  נזכרתי שגם אני הוזמנתי לשם על ידי נתניהו ויואב קיש. הכתובת של הבית שלו נמצאת אצלי בוואטסאפ", ציין עבאס.

עוד הוסיף ואמר כי "מבחינתו ההאשמה נגד מפגלתו כתומכי טרור עוברת כל גבול. אני בדרך כלל לא חושף שיחות או התכתבויות פוליטיות, אבל כשנתניהו ממשיך להאשים אותנו יום יום שאנחנו תומכי טרור - יש גבול. ההסתה נגדנו היא מסוכנת ולא קמפיין פוליטי לגיטימי", אמר יו"ר רע"מ.

נתניהו.

נתניהו. צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

הליכוד: לעולם לא הסכמנו לכלול את האחים המוסלמים בממשלה

מהליכוד מסרו בתגובה לדבריו של עבאס בראיון לחדשות 12: "בניגוד ליאיר לפיד שסגר ממשלה עם רע״מ והרשימה המשותפת, הליכוד לא הסכים ולעולם לא יסכים לכלול את האחים המוסלמים בממשלה".

עוד הוסיפו ואמרו כי "העובדה היא שב-2019, כשהימין היה עם 60 מנדטים, רה״מ לשעבר נתניהו סירב להצעות של מנסור עבאס לתמוך בהקמת ממשלה בראשות הליכוד ולכן הלכנו לבחירות. הבחירה בבחירות הקרובות היא ממשלה לאומית יציבה ל-4 שנים בראשות הליכוד, או ממשלה של לפיד עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת".