בכנס יש עתיד: "יש אחד בורא עולם ויש אחד שקוראים לו יאיר לפיד"

בנאום שנשאה חברת הכנסת אורנה ברביבאי, השוותה בין יאיר לפיד לבין בורא עולם | רם בן ברק על דבריה של שרת הכלכלה: "יש בורא עולם ויש את יאיר לפיד שיודע לעשות חיבורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 22:04 ו באב התשפב

בכנס יש עתיד: "יש אחד בורא עולם ויש אחד שקוראים לו יאיר לפיד"
צילום: עמיאל ירחי

כנס פתיחת קמפיין הבחירות של יש עתיד התקיים הערב (ד') בגני התערוכה בהשתתפות חברי ופעילי המפלגה. יו"ר המפלגה, יאיר לפיד, נשא דברים ראשון ואחריו נאמו כמה מחברי המפלגה. בין הנואמות הייתה שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, שהביעה את הערצתה לראש מפלגתה עם אמירה חריגה.

"תראו, אמרו לנו לאורך כל הדרך לא תצליחו, לא תוכלו. היה אחד, יש אחד בורא עולם ויש אחד שקוראים לו יאיר לפיד שאמר: 'אני מוכן לוותר'. ומי שמע על בן אדם שמגיע עם עוצמה ,כוח ויכולת העוצמה שלנו היא ביכולת להקים ממשלה עבור המדינה. מספיק עם השטויות, הגיע הזמן לעבוד את הציבור וזה מה שהיה פה בשנה האחרונה", אמרה ברביבאי בנאומה.

רם בן ברק: יותר אנשים מבינים שזו האלטרנטיבה השפויה היחידה למדינת ישראל 

בראיון לחדשות כיפה אמר חבר הכנסת רם בן ברק כי לקראת הבחירות הקרובות, יש עתיד תגדיל את כוחה. "יותר ויותר אנשים יצטרפו ליש עתיד, ויותר ויותר אנשים מבינים שזו האלטרנטיבה השפויה היחידה למדינת ישראל ובעזרת ה', אם אני כבר מתראיין לכיפה, אנחנו ננצח", יו"ר ועדת חוץ וביטחון.

על האפשרות כי גנץ יהיה ראש הממשלה אמר כי "גנץ כבודו במקומו מונח, אבל מי שהוכיח מנהיגות, מי שהוכיח את היכולת לחבר חיבורים ומי שבאמת הקים פה ממשלה זה יאיר לפיד. ואם אתה שואל אותי, לפיד יותר מתאים להיות ראש ממשלה".

על האמירה של חברתו, אורנה ברביבאי, בה השוותה בין יאיר לפיד לבורא עולם אמר כי " יש בורא עולם ויש את יאיר לפיד שיודע לעשות חיבורים ולבנות ממשלות ויש לו מנהיגות ונאחל לו בהצלחה".